تاریخ انتشار: ۰۱:۱۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶

ساکت:صدا و سیما از افتخارآفرینان فوتسال جا ماند

رییس سازمان تیم های ملی گفت:صانعی و شاگردان دلاورش بی توجه به حواشی،دست به کار بزرگی زدند و با تمرکز بر کار خود و تکیه بر شایستگی هایشان، پرچم ایران عزیز را در سالن آره نا بانکوک به اهتزاز درآوردند.

رویداد۲۴- محمدرضا ساکت پس از قهرمانی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در تماس با اردوی این تیم در تایلند،این عنوان را تبریک گفت.
وی در این باره در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد:ملی پوشان جوان و خوش آتیه فوتسال کشورمان در مسابقات دشوار آسیایی بهترین کیفیت فنی و اخلاقی را از خود نشان دادند و برگ زرینی را به افتخارات فوتسال کشور افزودند. هر چند در بحث رویه حضور بازیکنان برخی تیم ها در مسابقات تامل جدی وجود داشت که به صورت واقعی چه سنی دارند اما صانعی و شاگردان دلاورش بی توجه به حواشی،دست به کار بزرگی زدند و با تمرکز بر کار خود و تکیه بر شایستگی هایشان، پرچم ایران عزیز را در سالن آره نا بانکوک به اهتزاز درآوردند.علاوه بر این،انتخاب کاپیتان تیم ایران به عنوان بهترین بازیکن مسابقات هم مهر تایید چندباره ای برای شایستگی های جوانان ایرانی زد.
رییس سازمان تیم های ملی درباره عدم پخش زنده مسابقات از صدا و سیما گفت: نسبت به عدم انعکاس مناسب بازی ها از رسانه ملی بسیار گلایه مند هستیم. متاسفانه در این تورنمنت بین المللی حساس که نمایندگان آسیا را در المپیک جوانان معرفی می‌کرد، صدا و سیما از افتخارآفرینان بزرگ فوتسال جا ماند و نتوانست موضوع را به شکل شایسته ای انعکاس دهد. با این وجود امیدواریم مسولان ورزش صدا و سیما در آینده نزدیک و با استفاده از ظرفیت سایر برنامه‌ها و به ویژه برنامه 2020 در این باره به انعکاس موفقیت تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بپردازند.

نظرات شما
پیشخوان