تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
مدیر عامل تولید برق سیستان و بلوچستان :

مشکلی بابت تولید برق نداریم / آغاز عملیات ساخت نیروگاه 1000 مگاواتی در زاهدان

پودینه گفت: نیروگاه یاد شده که عملیات ساخت آن به مدت 7 سال متوقف مانده بود، با پیگیری های انجام شده از سوی استانداری یک ماه قبل کلنگ زنی شد.
رویداد۲۴-پودینه گفت: نیروگاه یاد شده که عملیات ساخت آن به مدت 7 سال متوقف مانده بود، با پیگیری های انجام شده از سوی استانداری یک ماه قبل کلنگ زنی شد.

محب علی پودینه مدیر عامل شرکت تولید برق استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ما در سطح استان هیچ مشکلی بابت تولید برق نداریم، اظهار داشت: در حال حاضر  نیروگاه های استان با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار دارند و اگر کمبودی نیز وجود داشته باشد از شبکه سراسری دریافت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در شبکه فشار قوی استان وجود ندارد، افزود: 4 نیروگاه موجود در استان از جمله، کنارک، ایرانشهر، بمپور و زاهدان همگی در مدار تولید هستند و چنانچه خاموشی هایی نیز وجود داشته باشد مربوط به شبکه توزیع است و کمبودی در بخش تولید برق وجود ندارد. ضمن اینکه حتی اگر تولید نیروگاه های استان صفر هم باشد از شبکه سراسری مثل خط کهنوج، بم و 400 کیلوولت بیرجند تغذیه می کنیم.

پودینه با اشاره به اینکه برای بی نیازی از تزریق شبکه سراسری نیاز به احداث نیروگاه جدید در سال های آینده داریم، تصریح کرد: برنامه احداث نیروگاه 1000 مگاواتی در زاهدان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: نیروگاه یاد شده که عملیات ساخت آن به مدت 7 سال متوقف مانده بود، با پیگیری های انجام شده از سوی استانداری یک ماه قبل کلنگ زنی شد.

این مقاوم مسئول در برق استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: فاز اول این نیروگاه در سال 97 و فاز دوم آن سال 98 راه اندازی می شود.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان