تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

اعتراض به استخدام‌های فله‌ای در مترو

صبح امروز در جلسه سیصد و پنجاه و دوم شورای شهر در گزارش سازمان بازرسی کل کشور، استخدام‌های سال 92 شرکت بهره برداری مترو در شورا بررسی شد که اعضای شورا ابعاد و پشت پرده استخدام‌ها سوالات و مطالب خود را بیان کردند.
رویداد۲۴-صبح امروز در جلسه سیصد و پنجاه و دوم شورای شهر در گزارش سازمان بازرسی کل کشور، استخدام‌های سال 92 شرکت بهره برداری مترو در شورا بررسی شد که اعضای شورا ابعاد و پشت پرده استخدام‌ها سوالات و مطالب خود را بیان کردند.

علیرضا دبیر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز در واکنش باید بگویم این مسائل است که باعث سرخوردگی پرسنل می‌شود و باید فکری به حال آن کرد.

در ادامه محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌هایی که معاون شهردار ارائه کرده طی 12 سال تنها حدود 1000 نفر در مترو استخدام شدند گفت: به نظر می‌رسد این آمار شفاف نیست و بیش از این عدد به پرسنل مترو و شهرداری اضافه شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری در بسیاری از امور همچون امور خدماتی نسبت به برون سپاری اقدام کرده،‌ گفت: آیا نمی‌شود در خصوص مترو نیز با شرکت‌های خصوصی مطرح در این زمینه قرارداد بست؟ چرا که در حال حاضر آنقدر پرسنل زیاد است که حتی صندلی برای نشستن ندارند.

همچنین اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل نیز با بیان اینکه به همکارانمان توصیه می‌کنم که رویه‌شان در این چند ماه باقی مانده به مانند سه سال قبل باشد گفت: برخی می‌گویند شهرداری 5000 نفر استخدام داشته و یا 60 هزار میلیارد تومان بدهی دارد اما جای سوال است که چرا تا دیروز این سخنان را نمی‌گفتید و حالا می‌خواهید به اعضای شورای بعدی نشانه و پالس بدهید.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر نیز با بیان اینکه نمی‌شود به شایعات اکتفا کرد و باید صحت مطالب مشخص شود، گفت: گزارش سازمان بازرسی حکم قطعی نیست اما در مورد استخدام‌های مترو برای من هم سوالاتی وجود دارد و شهرداری باید نتیجه نامه نگاری‌های متعدد با سازمان بازرسی را مدون و در اختیار اعضای شورا قرار دهد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: جامعه ، مترو ، استخدام ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان