تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

توهین به رئیس‎جمهور خودسرانه نبود سازماندهی شده بود/ روحانی با بنی‎صدر قابل قیاس نیست

محمدرضا تابش تأکید کرد: روز قدس همواره باید به‌عنوان ابتکار عمل امام رحمت‌الله علیه در کانون توجه جهانیان قرار داشته باشد، بنابراین نیاز است تا تمام نگاه‌ها معطوف به مبارزه با استکبار، رژیم دست‌نشانده آن‌ها و غده سرطانی اسرائیل باشد، طرح این‌گونه شعارها ضمن آنکه وحدت ملی را خدشه‌دارمی سازد به‌عنوان یک مسئله فرعی در کانون توجهات قرار می‌گیرد و به‌نوعی مشکوک و تعجب‌برانگیز است که ازاین‌جهت هم باید مقامات موضوع را موردبررسی قرار دهند.
رویداد۲۴محمدرضا تابش تأکید کرد: روز قدس همواره باید به‌عنوان ابتکار عمل امام رحمت‌الله علیه در کانون توجه جهانیان قرار داشته باشد، بنابراین نیاز است تا تمام نگاه‌ها معطوف به مبارزه با استکبار، رژیم دست‌نشانده آن‌ها و غده سرطانی اسرائیل باشد، طرح این‌گونه شعارها ضمن آنکه وحدت ملی را خدشه‌دار می‌سازد به‌عنوان یک مسئله فرعی در کانون توجهات قرار می‌گیرد و به‌نوعی مشکوک و تعجب‌برانگیز است که ازاین‌جهت هم باید مقامات موضوع را موردبررسی قرار دهند.

درحالی‌که مردم روز جمعه بدون نمایش گرایش‌ها سیاسی یکپارچه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند و با شعارهایشان بر مظلومیت آنان تأکید کردند، فردی که بلندگو به دست داشت در مراسم خطاب به مردم می‌گوید روحانی می‌گوید و مردم پاسخ می‌دهند مرگ بر آمریکا، مجری سپس گفت: آن روحانی را نگفتم روحانیت را گفتم. کسانی که می‌گویند شعار مرگ و این حرف‌ها باید جمع شود لباس زنانه بپوشند از مملکت بروند.

این در حالی است که عده‌ای نیز در اطراف رئیس‌جمهور حلقه زدند و علیه او شعارهایی چون مرگ بر منافق، مرگ بر آخوند آمریکایی و روحانی بنی‌صدر پیوندتان مبارک! سر دادند.

از طرف دیگر در این راه‌پیمایی عده‌ای اندک نیز دور نایب‌رئیس مجلس شورای مجلس نیز جمع شده و شعار «مرگ بر فتنه‌گر» سر دادند و در رابطه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نیز اتفاقی مشابه روی داد.

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ توهین به رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم روز قدس را چنین ارزیابی کرد: متأسفانه همواره شاهد چنین حرکاتی که به‌اصطلاح ایذایی گفته می‌شود، بوده‌ایم، اما این بار به شکلی صورت گرفته که نمی‌توان بر آن نام رفتار خودسرانه نهاد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دراین‌باره توضیح داد: بر اساس نوع رفتار روز جمعه و سابقه چنین رفتارهایی، حرکتی که روز قدس صورت گرفت، نشان از سازمان‌دهی آن در روزهای قبل دارد و نکته اینجا است در حالی چنین روی داد که پس از محکومیت صریح رفتارهایی ازاین‌دست توسط مقام معظم رهبری دریکی دو سال گذشته انتظار می‎رفت تا سازمان‎دهندگان حرکاتی خودسر اقدامی در این رابطه نداشته باشند.

وی در ادامه افزود: رفتار روز جمعه این افراد باید توسط وزارت کشور موردبررسی قرار گیرد و نتایج آن به مردم اعلام شود؛ اما در کل باید به این نکته توجه داشت، اقلیتی در کشور وجود دارند که رأی مردم و شعارهای رئیس‌جمهور در جهت احقاق حقوق ایرانی‌ها و شاید در مرتبه بالاتر جمهوریت نظام را خیلی برنمی‌تابند و درصدد هستند برای رئیس‌جمهور در جهت تحقق شعارهای او مانع‌تراشی کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم دانستن این حرکات ابراز کرد: رفتارهایی مانند روز جمعه از سوی مردم مطرود است به‌خصوص آنکه در روزی که ایران درصدد است تا سیاست‌های ضد قدرت‌های استکباری و ضد رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برساند، صورت پذیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: روز قدس همواره باید به‌عنوان ابتکار عمل امام رحمت‌الله علیه در کانون توجه جهانیان قرار داشته باشد، بنابراین نیاز است تا تمام نگاه‌ها معطوف به مبارزه با استکبار، رژیم دست‌نشانده آن‌ها و غده سرطانی اسرائیل باشد، طرح این‌گونه شعارها ضمن آنکه وحدت ملی را خدشه‌دارمی سازد به‌عنوان یک مسئله فرعی در کانون توجهات قرار می‌گیرد و به‌نوعی مشکوک و تعجب‌برانگیز است که ازاین‌جهت هم باید مقامات موضوع را موردبررسی قرار دهند.

نماینده مردم اردکان یادآور شد: شعار همه در روز قدس مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بود حرکت ناشایست حاشیه‌ای روز قدس بر متن غلبه پیدا کرد و در کانون توجه قرار گرفت و مسئله استکبارستیزی و شعار و حرکت علیه رژیم صهیونیستی کنار رفت که این هم خیلی مشکوک است.

تابش در رابطه با قیاس روحانی و بنی‌صدر نیز گفت: قیاس‌هایی ازاین‌گونه برای پیشبرد اهداف طرح‌کنندگان است که از این طریق می‌خواهند رأی‌دهندگان را پشیمان سازند. آنان درصدد برآمده‌اند تا اذهان را از شعارهای اصلی رئیس‌جمهور منحرف کنند زیرا آقای بنی‌صدر و روحانی در دو طیف فکری متفاوت قرار دارند و باهم قابل قیاس نیستند.

وی در ادامه اضافه کرد: آقای روحانی جزء نحله فکری بود که به سردمداری شهید بهشتی و مقام معظم رهبری با بنی‌صدر به خاطر توهم، خودخواهی و اسلام‌ستیزی‌اش مقابله کرد. از اینکه چنین مسئله‌ای را می‌خواهند بین مردم جااندازند، بسیار تعجب می‌کنم. در کل تمام این مسائل برای پیشبرد اهداف خاص خودشان است که به‌اصطلاح در همین رابطه می‌خواهند رئیس‌جمهور را از اهداف خود بازبدارند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
3
0
اصلا بابا این کار معلومه کار خودشون بود. روحانی مثل بنی صدر میخواد کشور رو به دو دسته تقسیم کنه. که همین کارم داره باحرفاش علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضاییه و صداوسیما میکنه.
وقتی برداره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روحانی به اسم خودش تموم کنه،نتیجه اش همین میشه که روز جمعه در راهپیمایی روز قدس اتفاق افتاد. سازمان دهی شده بود این کار،از طرف خودشون بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
2
0
آقاي هوچي: اگر اين اقدامات سازماندهي شده بود يعني بايد از اول ميدان امام حسين عليه السلام تا ميدان انقلاب اين اقدام انجام ميشد. شما خوشتان مي آيد از باد هوا براي خودتان كلاه درست كنيد. اينكه اين اقدامات از طرف چه كسي است جاي ابهام دارد. در زمان طاغوت در دعواي لات‌ها براي اينكه يك نفر را بزنند، يكي از خودشان يك مشت توي صورت سردسته مي زد و به بهانه اينكه طرف مقابل زده او را زير باد كتك و ضربات چاقو خط خطي ميكردند. تكرا اين اتفاقات هم بعيد نيست.
فرهنگی ازاصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
2
بسیجی های جبهه نرفته دراین مملکت زیاداند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
1
0
هرگونه انتقاد را توهین حساب کردن خودش توهین بزرگی است.انصافا ظرفیت آقای روحانی خیلی کم است و هجوم تبلیغاتی رسانه های طرفدار ایشان بدتر است. انگار چه اتفاقی افتاده و آسمان به زمین آمده است.
آقای روحانی لطف کنند بفرمایند ما یک و فقط یک انتقادی بکنیم که ایشان دلخور نباشند!!!! حرف زدن درمورد آزادی آنهم در مناظره خیلی آسان است. در عمل، آقای روحانی خیلی کم توان و کم ظرفیت است. امید است مثل 4 سال گذشته از نظر کارایی و کارآمدی دست خالی نباشند و یاد بگیرند که تحملشان را هم بالا ببرند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان