تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
آزیتا قره‌بیگلو در گفت‌وگو با رویداد ۲۴ مطرح کرد:

درخواست تمدید مرخصی استعلاجی علیرضا گلی‌پور

وکیل علیرضا گلی‌پور با اشاره به عدم تحمل کیفر و وضعیت بیماری موکلش و همزمانی مرخصی با تعطیلات، خواستار تمدید مرخصی استعلاجی او شد.
رویداد۲۴- وکیل علیرضا گلی‌پور با اشاره به عدم تحمل کیفر و وضعیت بیماری موکلش و همزمانی مرخصی با تعطیلات، خواستار تمدید مرخصی استعلاجی او شد.
 
آزیتا قره‌بیگلو در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با اشاره به مرخصی استعلاجی موکلش گفت: علیرضا گلی‌پور بعد از پنج سال برای اولین بار به مرخصی آمده است و با توجه به وضعیت بیماری و تعطیلات پیش‌رو، روند درمانی نیازمند تمدید این مرخصی است.

وی افزود: علیرضا گلی‌پور دانشجوی دکترای مهندسی برق و عضو بنیاد ملی نخبگان و کارمند اسبق وزارت ارتباطات و همچنین مشاور شرکت زیمنس در آلمان، سال ۹۱ بازداشت شده است.
 
قره‌بیگلو با بیان اینکه پرونده گلی‌پور در دادسرای مقدس شعبه ۶ مورد بازپرسی قرار گرفت، اظهار داشت: پرونده موکلم بعد از ۲ سال از دادسرا به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شد که بعد از ۴ سال بلاتکلیفی با صدور حکم در دادگاه انقلاب به اجرای احکام فرستاده شد.

وی ادامه داد: پرونده گلی‌پور بعد از آن از اجرای احکام برای صدور حکم واحد به دیوان عالی کشور فرستاده شد که در شعبه ۳۳ دیوان رسیدگی و با دستور صدور حکم واحد دوباره به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شد.

وکیل علیرضا گلی‌پور با تأکید بر اینکه در حال حاضر عدم تحمل کیفر و مرخصی درمانی و آزادی مشروط موکلم منتظر صدور حکم واحد است، خاطرنشان کرد: امید است با تدابیر و اشرافی که قاضی پرونده آقای صلواتی به پرونده موکلم دارند، با صدور حکم واحد شرایط آزادی موکلم فراهم شود.

قره‌بیگلو در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه موکلم بیمار است و حال مساعدی ندارد، امیدوارم هرچه سریع‌تر به پرونده رسیدگی شود.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان