تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

غرضی: حزب های یکبار مصرف نمی توانند مردم را نمایندگی کنند

توسعه نتیجه تعامل دولت با ملت است. مجلس باید مدافع منافع مردم باشد نه ابزاری برای تصویب طرحهای دستوری. امروز زنان بخش اعظم تحصیل کردگانند، زحمات و مشارکت آنان را در اداره بخشهای مختلف کشور ارج مینهیم.
سید محمد غرضی کاندیدای حوزه انتخابیه تهران در سخنرانی میان هواداران خود گفت: معیشت مردم در گروی عملکرد عالمانه و تخصصی مجلس و دولت است. پس سعی کنیم افراد متدین ، متخصص و با تجربه را به مجلس بفرستیم.

وی گفت: اولین و اساسی ترین وظیفه نمایندگان مردم در مجلس سامان دادن معیشت مردم است، و این مهم میسر نمیشود مگر با قطع دست غارتگران از اموال عمومی مردم. نماینده مردم باید فریاد دردآلود مردم در مجلس باشد و از حقوق ضایع شده آحاد مردم در مقابل  غارتگران بیت المال دفاع کند.

حفاظت از بازار محصولات ساخت داخل معادل است با بکار گیری مؤثر نیروی کار متخصص و جلوگیری از مهاجرت دانشمندان ایران به خارج. حفاظت از حریم دیانت مردم در گرو حفاظت از حریم معیشتی آنهاست. کسانی که که پایه های اقتصادی مردم را تخریب میکنند در واقع حریم اعتقادی مردم را میدرند.

غرضی گفت: ایران عزیز با این همه منابع عظیم طبیعی و انسانی نباید اینهمه فقیر داشته باشد. ایران نباید صادر کننده نوابغ و دانشمندان خود به خارج و وارد کننده اجناس خارجی قابل تولید در کشور باشد. مشکل اساسی کشور ناشی از سوء مدیریت بخصوص در سطوح بالاست. مدیریت کشور باید به نخبگان و مدیران مجرب سپرده شود. یکی از اولین اولویتها در مجلس باز پس گیری بازار غارت شده کشور توسط محصولات چینی و امکان عرضه محصولات با کیفیت  تولید داخلی است.

کاندیدای دوره قبل ریاست جمهور گفت: میزان رأی مردم است، و مجلس در رأس امور است. پس نماینده مردم باید در مجلس خواسته مردم را فریاد بزند نه درخواستهای حزب و گروهش را. مجلس در ایران عزیز با حزب های یک بار مصرف نمیتواند مردم مظلوم را نمایندگی کند، بلکه مجلس نمایندگانی مثل مرحوم مدرس لازم دارد.

این نماینده اداوار مجلس گفت: نماینده مجلس فقط در مقابل خدا و مردم مسؤل است نه در مقابل حزبش. ایران با حزب و دار و دسته اداره نخواهد شد بلکه غارت خواهد شد. ایران مجلسی با نمایندگانی خداترس و متخصص لازم دارد. بگذارید مردم به کاندیداهای کاردان رأی دهند نه به احزاب منفعت طلب.

استاندار سابق خوزستان گفت: مردم برای حل مشکلاتشان باید به نمایندگان دلسوزشان مراجعه کنند نه به احزاب مجازی. ان الله یعظکم ان تؤدالامانات الی اهلها. پس بیائیم کاندیداهای اهل را به مجلس بفرستیم. نمایندگی مردم یک فرصت برای رسیدن به اهداف شخصی و حزبی نیست، بلکه یک مسؤلیت الهی است جهت دفاع از حقوق مردم. مشارکت مردم تمام شدنی نیست و نباید خاتمه یابد. ما به همه نیروهای وطن پرست و مومن برای سازندگی نیازمندیم. مجلس ملی پلی بسوی دموکراسی است. مجلس کارآمد نیاز به مردانی از جنس تخصص، تجربه و صداقت دارد. نهاد های انقلاب متعلق به ملت است. استفاده غیر ملی ازآنها خیانت به منافع ملی است و عاملان به آن مصادیق مفسد فی الارض خواهند بود.

هیچ حزب و گروهی حق ندارد ارزشهای ملی، دینی و رهبری را به حساب خود بگذارد. همه ما موظفیم ثروت تولید کنیم؛ با دستهایمان و اندیشه هایمان، هیچکس نباید بدون شغل باشد.

توسعه نتیجه تعامل دولت با ملت است. مجلس باید مدافع منافع مردم باشد نه ابزاری برای تصویب طرحهای دستوری. امروز زنان بخش اعظم تحصیل کردگانند، زحمات  و مشارکت آنان را در اداره بخشهای مختلف کشور ارج مینهیم.

مردم نباید تاوان ندانم کاری دولتها را بپردازند. حل معضل آلودگی و ترافیک جز با اتفاق نظر دولت، مجلس و ملت بر استفاده از فناوری های نوین و همچنین توسعه دولت الکترونیک میسر نیست. در این راه سید محمد غرضی بنیانگذار ارتباطات نوین کشور را در انتخابات مجلس یاری کنیم.

معیشت و دیانت مردم فقط با مهار تورم و رونق تولید سامان میابد نه با اقتصاد رانتی و ایجاد شکاف طبقاتی. مردم با انتخاب نیروهای باتجربه ومتخصص مسیر توسعه را هموار میکنند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان