تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ بررسی کرد

طراحان عروسک‌های خیمه شب بازی برای روحانی چه پیامی داشتند؟

اتفاقات برنامه ریزی شده روز قدس و روز عید سعید فطر، فقط یک پیام داشت و مخاطب آن نیز حسن روحانی بود. طراحان برنامه های هتاکانه قصد داشتند به روحانی نشان دهند که دوران سخت تری را نسبت به گذشته در پیش دارد. آنان خواستند به روحانی بگویند اگر برای سید محمد خاتمی، هر 9 روز یک بحران ایجاد می کردند برای او هر روز، 9 بحران ایجاد خواهند کرد.
رویداد۲۴-اتفاقات برنامه ریزی شده روز قدس و روز عید سعید فطر، فقط یک پیام داشت و مخاطب آن نیز حسن روحانی بود. طراحان برنامه های هتاکانه قصد داشتند به روحانی نشان دهند که دوران سخت تری را نسبت به گذشته در پیش دارد. آنان خواستند به روحانی بگویند اگر برای سید محمد خاتمی، هر 9 روز یک بحران ایجاد می کردند برای او هر روز، 9 بحران ایجاد خواهند کرد.

پرده اول/ روز قدس
1-    حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور و به عنوان منتخب مردم برای تداوم دوران ریاست جمهوری در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند و دوشادوش مردم روزه دار، در مسیر حمایت از آرمان فلسطین گام بر می دارد. تعداد معدودی از افراد که با برنامه ریزی قبلی و به صورت سازماندهی شده در مسیر حرکت رئیس جمهور قرار دارند شروع به اجرای برنامه خود می کنند و بر علیه رئیس جمهور، دست به هتاکی می زنند.

آنان بدون واهمه، روحانی را منافق خطاب می کنند و او را بنی صدر زمان و آخوند آمریکایی معرفی می نمایند و می کوشند او را وادار به واکنش کنند اما حسن روحانی که عمر خویش را در مسئولیت های کلان نظام جمهوری اسلامی سپری کرده و سرد وگرم روزگار را چشیده است با آرامش و اطمینان خاطر و استوار، گام بر می دارد و ذره ای به خود، هراس راه نمی دهد چراکه می داند پشتوانه رای اکثریت مردم را با خود دارد و اینک رئیس جمهور تمام مردم ایران و تمام ایرانیان است اما با خود می اندیشد که چه زمانی قرار است حامیان هتاکان و عوامل پشت صحنه این نمایش های خیابانی، به خود آیند و دست از این بی خردی ها برداشته و برای اعتلای ایران اسلامی بکوشند؟

2-    یکی از بلندگو به دستان راهپیمایی روز قدس در حین شعار دادن بر علیه رژیم صهیونیستی، متعرض حسن روحانی می شود و می گوید: «روحانی می‌گوید و مردم پاسخ می‌دهند مرگ بر آمریکا، مجری سپس می گوید: آن روحانی را نگفتم بلکه روحانیت را گفتم. کسانی که می‌گویند شعار مرگ و این حرفا باید جمع شود لباس زنانه بپوشند از مملکت بروند.» مردمی که می دانند بلندگو به دستان، از سوی نهادی خاص برای سر دادن شعار، هماهنگ شده اند و متن واحدی نیز به آنان داده شده است که از روی آن بخوانند با خود می اندیشند مگر این افراد از کدامین پشتیبانانی برخوردارند که نه تنها از هتاکی علنی به رئیس جمهور هراسی ندارند بلکه خیالشان از مجازات و عواقب چنین حرکاتی نیز راحت است؟ مردم با خود می اندیشند اگر در گذشته، عوامل خودسر و پیاده نظام های هتاک، مجازات می شدند آیا اینک افرادی یافت می شدند که چنین آشکارا به توهین و هتاکی بپردازند؟

3-    قبل از شروع خطبه های نماز جمعه، یکی از مداحان تهران به نام میثم مطیعی در جایگاه حضور می یابد و بی توجه به مناسبت روز و بی توجه به پیام روز قدس که نمایش وحدت جهان اسلام در موضوع فلسطین می باشد اقدام به قرائت اشعاری می کند که حاوی توهین به حسن روحانی و تمسخر اقدامات دولت وی مخصوصا در موضوع توافق هسته ای است. راهپیمایان با خود می اندیشند راز توهین آشکار به حسن روحانی از تریبون نماز جمعه چیست که موجب می شود در روزی که باید ندای وحدت جهان اسلام از ایران شنیده شود نوای تفرقه و تشتت در ایران توسط مداح خام و جوانی، بلند شده است؟نمازگزاران با خود می اندیشند مگر ما در نماز وحدت آفرین جمعه، شرکت نکرده ایم پس چرا حواشی و متن آن، بیشتر به نماز وحدت شکن شبیه است؟

پرده دوم/سه روز بعد/ عید سعید فطر
1-    مردم تهران برای اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب، خود را به مصلی تهران رسانده اند. ناگهان متوجه می شوند همان مداح پیش از خطبه های روز قدس، مشغول قرائت همان اشعار وحدت شکن است و باز هم تریبون نظام به وی اختصاص یافته است تا بار دیگر، به تمسخر و توهین به رئیس جمهور و دولت وی بپردازد. نمازگزاران با خود می اندیشند چه نسبتی میان این اشعار و جشن عید سعید فطر است که برگزار کنندگان، لازم دانسته اند قرائت اشعار را تکرار کنند؟ مگر شکست در انتخابات، چه فشاری بر شکست خوردگان وارد کرده است که حتی ماه مبارک رمضان نیز تاثیری بر حالات معنوی آنان نگذاشته است و همچنان در فکر عقده گشایی هستند؟

حسن روحانی باز هم با صلابت و با لبخندی بر چهره، در نماز شرکت می کند و ضمن آنکه بر اهداف خویش مصمم تر می شود با خود می اندیشد که چرا دلواپسان می خواهند جشن های مذهبی مردم را نیز به دعواهای سیاسی آلوده کنند و افراطیون چه اهدافی را دنبال می کنند که حاضرند در میان مردم، شکاف و دو دستگی گسترده شود تا دولت حسن روحانی در مسیر دستیابی به اهدافش، ناموفق شود؟

2-    صدا و سیما در مسیر اقدامات تخریبی گذشته بر علیه روحانی، به پوشش زنده قرائت اشعار توسط میثم مطیعی می پردازد و می کوشد کشور را تحت تاثیر تلاشهای افراطیون برای تفرقه و ایجاد دعواهای سیاسی در میان مردم قرار دهد و عید سعید فطر که همیشه مظهر همدلی و وحدت بوده است را تبدیل به فضای بگومگوی سیاسی در گستره کشوری کند؟ مردم ایران با خود می اندیشند اهداف برنامه ریزان پشت صحنه چیست که حاضرند از طریق صداوسیما، فضای تفرقه را در میان مردم گسترش دهند و خوش و بش روز عید را تبدیل به جدال کلامی و بگومگوی سیاسی کنند؟

دو روز و یک پیام برای روحانی
اتفاقات برنامه ریزی شده روز قدس و روز عید سعید فطر، فقط یک پیام داشت و مخاطب آن نیز حسن روحانی بود. طراحان برنامه های هتاکانه قصد داشتند به روحانی نشان دهند که دوران سخت تری را نسبت به گذشته در پیش دارد. آنان خواستند به روحانی بگویند اگر برای سید محمد خاتمی، هر 9 روز یک بحران ایجاد می کردند برای او هر روز، 9 بحران ایجاد خواهند کرد. 

پیام برنامه ریزان تخریب روحانی این بود که از تمام ظرفیت خود که ممکن است صداوسیما، تریبون های رسمی نظام از قبیل نماز جمعه و برخی نهاد های انقلابی و نظامی باشد استفاده خواهند کرد تا اگر نتوانستند دولت روحانی را تک دوره ای کنند بلکه بتوانند دولت دومش را ناکام بگذارند و مانع از اتمام آن در موعد مقرر شوند. پیام اقدامات این چند روز، آن بود که دکتر روحانی باید کمربندهایش را محکم ببندد و برای جنگی تمام عیار که بر علیه او اعلان شده است خود را مهیا کند که هدف افراطیون و دلواپسان؛ شکست او به هر قیمتی در میانه راه و پیش از اتمام دولت دوازدهم است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
1
1
تعداد رای روحانی + 10 میلیون پشت سر روحانی هستن حتی اگر جان بدهند فقط روحانی باید جلوی این افراطیون که مملکت دارن غارت میکنن با تمام توان بایسته مثل خاتمی سوسول بازی در نیاره مرد باشه تا نام خودش در تاریخ ایران هک کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
1
2
با سلام بعنوان یک جانباز ۶۰%انقلاب اسلامی خالصانه از درگاه خداوند متعال دراین ساعت بین الطلوعین توفیق ریاست جمهور مبارز و رزمنده و شاگرد ممتاز مکتب روح الله و شهید مظلوم بهشتی را مسالت مینماید خداوند یاور مظلومان است
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان