تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
اصولگرایان برای افزایش آرا دست به دامن طلاب شدند

دوپینگ انتخاباتی تندروها در تهران

پس از آنکه تندروها نتوانستند پایگاه عمومی خود برای رای آوری در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران تقویت کنند با توزیع دعوت نامه‌هایی در سایر استان‌های کشور از جمله قم به صورت گسترده خواستار حضور همفکرانشان در تهران برای رای دادن به لیست ائتلافی اصولگرایان در انتخابات شدند. جالب آنکه در این فراخوان تاکید شده که هزینه ایاب و ذهاب و همچنین وعده‌های غذایی در طول سفر به تهران نیز بر عهده دعوت کنندگان خواهد بود.
رویداد۲۴- پس از آنکه تندروها نتوانستند پایگاه عمومی خود برای رای آوری در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران تقویت کنند با توزیع دعوت نامه‌هایی در سایر استان‌های کشور از جمله قم به صورت گسترده خواستار حضور همفکرانشان در تهران برای رای دادن به لیست ائتلافی اصولگرایان در انتخابات شدند. جالب آنکه در این فراخوان تاکید شده که هزینه ایاب و ذهاب و همچنین وعده‌های غذایی در طول سفر به تهران نیز بر عهده دعوت کنندگان خواهد بود. 

به گزارش رویداد۲۴ نگرانی از شکست در انتخابات هفتم اسفند و تکرار تجربه تلخ خرداد ۹۲ آنچنان بر جریان اصولگرایی تاثیر گذاشته تا آنان پس از بررسی نظرسنجی‌های عمومی و احتمال شکست مجدد در مجلس دهم این بار متوسل بر رای غیر تهرانی‌ها شده تا وکلای یک حوزه انتخابیه افرادی غیر از آن حوزه انتخابیه برگزینند. 

در بخشی از این فراخوان آمده است که: «با توجه به اینکه در عرصه تبلیغی خبرگان طلبه‌ها تاثیر فراوانی دارند و این امر درشان طلاب است و نیز در تهران به شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم، از طلاب انقلابی تقاضا می‌شودکه قبل از فتنه و بغض رهبری در نماز جمعه، انتخابات خبرگان تهران را دریابید!» این فراخوان البته اطمینان داده که در طول سفر طلاب از شهرستان‌ها به تهران شرایط خدماتی (غذا، مکان، رفت و آمد) تامین خواهد شد. 

در پایان این فراخوان نیز جهت هماهنگی و اطلاع از شرایط تبلیغ، کلمه‌های «اعزام – ملبس» و «اعزام-غیر ملبس» را به شماره‌هایی مندرج در ذیل فراخوان جهت اعزام گروهی و فردی پیامک کنند.

به گزارش رویداد۲۴، پیش از این رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتمادملی نسبت به این موضوع هشدار داده و گفته بود اصولگرایان در پی شکست در تقویت سبد آرای خود در تهران مترصد آن هستند تا با آوردن نیرو‌ها از شهرهای مجاور تهران ضعف خود را پوشش دهند؛ هشداری که البته از سوی برخی رسانه‌های تندرو رد و با این اتهام همراه شد که اصلاح طلبان در جهت تخریب اصولگرایان در آستانه انتخابات اقدام به شایعه پراکنی علیه این جریان می‌کنند.

دوپینگ انتخاباتی تندروها در تهران
برچسب ها: خبرگان ، طلاب ، فراخوان ، قم ، تهران ، مجلس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان