تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

کوچک‌زاده برای جلب رای متوسل به سرباز فراری‌ها شد (تصویر)

نماینده تندروی مجلس نهم که اینبار نیز برای حضور در مجلس دهم نامزد شده، برای جلب آرا سرباز فراری‌ها را هدف قرار داده و در پستی اینستاگرامی از آن‌ها حمایت کرد.
رویداد۲۴- نماینده تندروی مجلس نهم که اینبار نیز برای حضور در مجلس دهم نامزد شده، برای جلب آرا سرباز فراری‌ها را هدف قرار داده و در پستی اینستاگرامی از آن‌ها حمایت کرد. 

به گزارش گروه سیاسی رویداد۲۴، مهدی کوچک‌زاده در تلاش برای جلب آرای مردمی در انتخابات هفتم اسفند در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

 «بخش بزرگی از خدمت نرفته‌ها را سرباز فراری، به معنای کسی که نسبت به سرنوشت و امنیت کشورش بی‌تفاوت است، می‌نامند. در حالیکه اغلب آن‌ها بخاطر مشکلات اقتصادی و تامین معاش زندگی به خدمت نرفته‌اند و در حال حاضر در وضع مطلوبی زندگی نمی‌کنند. لذا باید جریمه غیبت سربازی و شکل آن به گونه‌ای باشد که تنها مرفهین و متمکنین به معنای واقعی «فراری» مثل فوتبالیست‌ها و آقازاده‌های پشت کرده به مردم از آن متنفع نشوند. 

کوچک‌زاده برای جلب رای متوسل به سرباز فراری‌ها شد (تصویر)

به نظر می‌رسد این پست کوچک‌زاده مورد استقبال فامیل و آشنایان این نماینده اصولگرا قرار گرفته است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
1
کوچک زاده با شانس در دفعات قبل وارد مجلس شد. اگر تهرانی ها با صندوق رای قهر نمی کردند کوچک زاده و رسایی و بذرپاش و دوستان پایداری ناپایدارشان در خواب هم نمی توانستند مجلس را ببینند
نظرات شما
پیشخوان