تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۶

برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده موسسه‌های کاسپین و آرمان در کمیسیون اصل نود/ احتمال طرح سوال از وزیر کشور درصورت قانع نشدن نمایندگان

نماینده مردم تهران در مجلس از برگزاری جلسه رسیدگی به موضوع موسسه‌های مالی و اعتباری به‌ویژه کاسپین و آرمان در کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد.

رویداد۲۴-نماینده مردم تهران در مجلس از برگزاری جلسه رسیدگی به موضوع موسسه‌های مالی و اعتباری به‌ویژه کاسپین و آرمان در کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد.علیرضا رحیمی در مطلبی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد، به تشریح آخرین وضعیت موضوع رسیدگی به پرونده موسسه‌های مالی و اعتباری به‌ویژه کاسپین و آرمان پرداخت.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این رابطه نوشت: همزمان با برگزاری جلسه مهم رسیدگی به موضوع موسسات اعتباری به‌ویژه کاسپین و آرمان که فردا، یکشنبه ۱۱ تیرماه، با حضور مسولان ارشد بانک مرکزی، دادستانی، ناجا، ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و سازمان بازرسی کل کشور در کمیسیون اصل نود، وزیر اقتصاد، در کمیسیون اقتصاد به سوال‌های بیش از ۸۰ نماینده در همین موضوع پاسخ خواهد گفت. 

او ادامه داد: اگر نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشوند، برابر آیین‌نامه داخلی مجلس موضوع سوال از وزیر برای طرح در صحن به هیات رییسه مجلس گزارش خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: درگیر شدن ده‌ها هزار خانواده با موضوع طلب بلاوصول از موسسات اعتباری و تاثیرات شکننده استنکاف موسسات از پرداخت دیون و تعهدات خود به سپرده‌گذاران بی‌امان مستقیماً همه اعضای خانواده‌ها و بالتبع بخش معظمی از جامعه را با ناامنی روانی مواجه کرده است.

او یادآور شد: امیدواریم قبل از اینکه نوبت به ورود کمیسیون امنیت ملی به موضوع شود کمیسیون‌های اصل نود و اقتصاد با راهکارهای عملی و شدنی برای خروج از این معضل ملی راهگشا شوند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: ناامنی روانی سپرده‌گذاران وعدم اطمینان از شرایط پیش‌رو درکنار خسارات مالی وسیع، شرایط خانواده های طلبکاران را پیچیده‌تر کرده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان