تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حاشیه های همایش حمایت از «جنتی،مصباح،یزدی» به میزبانی سازمان تبلیغات

رویداد24- همایش 'نه به انگلیس ' در حمایت از آیت الله جنتی ، آیت الله مصباح یزدی ، آیت الله محمد یزدی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی امروز برگزار شد که این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.

همایش ' نه به انگلیس ' در حمایت از آیت الله جنتی ، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله یزدی از ساعت 30/15 در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی کشورمان آغاز شد.

پیش از آغاز این مراسم سرودهای حماسی با صدای عبدالرضا هلالی و حامد زمانی در سالن پخش شد.

سخنرانان این مراسم آیت الله علم الهدی ، آیت الله جنتی و حجت الاسلام علیرضا پناهیان بودند که در مورد مسائل انتخاباتی سخنرانی کردند.

سعید جلیلی ، پرویز داودی ، زهره تقی زاده ، حمید رسایی ، فاطمه رهبر ، فاطمه آلیا ، علی اصغر زارعی ، آیت الله قره هی ، مهرداد بذرپاش ، محمود نبویان و جمعی دیگر از چهره های اصولگرا در این مراسم حضور داشتند.

جمعی از دست اندرکاران این مراسم تابلو نوشته (پلاکارد) هایی با مضمون 'مردم آگاه رای ضد انگلیسی خواهند داد ، ما انگلیس را با انگشت اشاره خود له می کنیم ، ملت نه مجلس دولتی می خواهند و نه ضد دولتی ، مردم مجلس شجاع و متدین می خواهند که به وظایفش آشنا باشد و مرعوب آمریکا نباشد ، مصباح عقبه تئوریک ، جنتی عقبه ساختاری ، یزدی عقبه فقاهتی و شیخ فضل الله نوری در برابر دیگ پلوی انگلیسی ، مثلث ضد اشرافیت مقابل انگلیس را ' در بین حضار پخش می کردند و مجری برنامه از حضار می خواست که این نوشته ها را جلوی دوربین ها قرار دهند.

در بخشی از این مراسم حضار شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس و تکبیر سر دادند.
در هنگام سخنرانی حجت الاسلام پناهیان ناگهانی یکی از حضار با صدای بلند در میان سخنان وی گفت: من جانباز شیمیایی 20 درصد هستم، با موتور کار می کنم و مستاجرم ولی تا جان در بدن دارم برای رهبرم کار می کنم. در این هنگام حضار صلوات فرستادند.

وی همچنین گفت: عده ای در ایام فاطمیه در خیابان عباس آباد ساز و دهل راه انداخته اند که این پشت کردن به رهبری است ، در این زمان فریاد مرگ بر ضد ولایت فقیه در سالن پیچید.

پس از صحبت های پناهیان کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد عدم دخالت انگلیس در موضوعات داخلی ایران پخش شد.

در این کلیپ همچنین صحبت های مجری بی بی سی در مورد رای ندادن به آیت الله جنتی ، آیت الله مصباح یزدی پخش شد.

در ادامه این مراسم علیرضا قزوه شاعر بسیجی شعری در مورد عدم دخالت انگلیس خواند.

در بخشی از این مراسم مجری برنامه از حضار خواست تا با ارائه پیامکی به یک شماره که از سوی وی اعلام شد میزان حضور خود را بیان کنند.

هنگام ورود سعید جلیلی حضار شعار 'صل علی محمد یاور رهبر آمد' سردادند ، همچنین مجری برنامه اعلام کرد پدر شهید احمدی روشن در این مراسم حضور دارد.

جمعی از حضار عکس های رهبر معظم انقلاب را که زمینه گوشی و تبلت شان بود را هنگام سخنرانی به سخنرانان نشان می دادند.

هنگام ورود آیت الله جنتی نیز حضار شعار ' صلی علی محمد یاور رهبر آمد ، صل علی محمد عمار رهبر آمد' ، سر دادند.

پس از آیت الله جنتی ، کدخدایی و آقا تهرانی نیز به این جمع پیوستند.

آیت الله جنتی در ابتدای سخنرانی اش گفت: مدت ها بود به دلیل گرفتاری های خاص و مسوولیت هایی که داشتم نتوانستم با شما ملاقاتی داشته باشم و حس نمی کردم هنوز گرما و حرارت انقلابی در وجود شما زنده باشد.

وی افزود: تصور می کردم مسائل 57 فراموش شده و همه سرگرم کارهای خود هستند.

جنتی ادامه داد: در سفر دیروز حس کردم هنوز انقلاب زنده و حرارت های انقلابی برقرار است و خیلی خوشحال شدم. من هنوز خود را یک طلبه می دانم ، طلبه متولد شدم و طلبه خواهم رفت.
پس از سخنرانی وی جمعی از نوجوانان سرودی در وصف وی اجرا کردند.

پس از پایان مراسم هنگام خروج حضار از سالن جمعی از دست اندرکاران لیست نامزدهای خبرگان و مجلس ائتلاف اصولگرایان را در بین مردم پخش می کردند و از آنان می خواستند که این لیست را به دیگران هم بدهند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
0
روز شنبه نتیجه این همه تلاش تخریب اصلاح طلبی را همه خواهند دید. مردم آنقدر هوشیارند که دیگر گول خیلی از شعارها را نمی خورند. ملت به عملکردها رای خواهند داد
نظرات شما
پیشخوان