تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۶

خروج اتوبوس مسافربری از جاده، 24 مجروح برجای گذاشت

معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان از خارج شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جاده در آزاد راه "نطنز-اصفهان" و مجروحیت 24 تن از مسافران آن خبر داد.

رویداد۲۴-معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان از خارج شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جاده در آزاد راه "نطنز-اصفهان" و مجروحیت 24 تن از مسافران آن خبر داد.سرهنگ"جهانگیرکریمی" گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد اصفهان حرکت می کرد در آزاده راه "نطنز-اصفهان" از جاده خارج شد که ماموران پلیس راه"بادرود-نطنز" بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این حادثه 24 تن از مسافران اتوبوس مجروح شدند افزود: از این تعداد، هفت نفر بستری و دیگر مسافران نیز از بیمارستان ترخیص شدند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است .

معاون اجتماعی پلیس اصفهان از رانندگان مخصوصا رانندگانی که در عرصه حمل و نقل بار و مسافر خدمت رسانی می کنند خواست: با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث جاده ای نباشیم

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان