تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۶

محمود حجتی یا محمد ستاری فر؛ نزدیک تر به شهرداری تهران

عصر ایران- شنیده های تازه حاکی از آن است که اعضای شورای شهر تهران بیش از گزینه های دیگر بر سر انتخاب محمد ستاری فر یا محمود حجتی به عنوان شهردار تهران توافق دارند و چنانچه دکتر ستاری فر به دلیل بیماری نپذیرد بعید نیست وزیر کنونی جهاد کشاورزی را در قامت شهردار جدید تهران ببینیم. مردی که باید شهرداری تهران را از محمد باقر قالیباف با رکورد 12 سال شهرداری تهران تحویل بگیرد.
رویداد۲۴-- شنیده های تازه حاکی از آن است که اعضای شورای شهر تهران بیش از گزینه های دیگر بر سر انتخاب محمد ستاری فر یا محمود حجتی به عنوان شهردار تهران توافق دارند و چنانچه دکتر ستاری فر به دلیل بیماری نپذیرد بعید نیست وزیر کنونی جهاد کشاورزی را در قامت شهردار جدید تهران ببینیم. مردی که باید شهرداری تهران را از محمد باقر قالیباف با رکورد 12 سال شهرداری تهران تحویل بگیرد.

پیش تر نام حسین مرعشی، معصومه ابتکار، محسن هاشمی و محسن مهر علیزاده نیز شنیده شده بود. درباره مورد آخر کار رسانه ای پُرحجمی نیز در جریان است.

محمد ستاری فر در دولت اصلاحات ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی را بر عهده داشت و در زمره اقتصاددانان نهادگرا به حساب می آید.

محمود حجتی نیز در حال حاضر وزیر جهاد کشاورزی است و مانند ستاری فر سابقه عضویت در دولت اصلاحات را نیز دارد. انتخاب او هر چند شاید با شهرداری نامرتبط به نظر برسد اما شهرت حجتی به توان بالا در کار اجرایی و سلامت مالی و جلوگیری در ریخت و پاش های غیر ضروری این گزینه را پررنگ تر کرده است.

شنیده دیگر حاکی از آن است که احتمال دارد اعضای منتخب شورای شهر تهران از نام شهردار مورد نظر قبل از استقرار خودشان به صورت رسمی رونمایی کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان