تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۶

حماس: ذره ای از خاک فلسطین چشم پوشی نمی کنیم

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) روز چهارشنبه تاکید کرد که مقاومت مایه افتخار وعزت ملت و امت ما و همه آزادگان جهان است و نمی توان از یک ذره از خاک فلسطین چشم پوشی کرد.
رویداد۲۴-اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) روز چهارشنبه تاکید کرد که مقاومت مایه افتخار وعزت ملت و امت ما و همه آزادگان جهان است و نمی توان از یک ذره از خاک فلسطین چشم پوشی کرد.

وی در سخنرانی خود در میان مردم غزه گفت: تشدید اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم و بازداشت اداری (بدون تفهیم اتهام) باید متوقف شود.

وی با بیان اینکه آزادی اسرا بیش از هر زمان دیگر نزدیکتر شده است، افزود: ظلم و ستم مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی ادامه پیدا نخواهد کرد و هرگز نخواهد توانست اراده اسیران ما را تضعیف کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: هیچ قدرتی نمی تواند ما را از اصول و آرمان های تغییر ناپذیر در خصوص سرزمین و مقدساتمان منصرف کند. 

هنیه ادامه داد: حماس بار دیگر ثابت کرد که جنبشی اصیل با دیدگاهی اصیل است و با اینکه خالد مشعل از ریاست دفتر سیاسی کنار رفت، ولی هرگز جبهه مقاومت و نقش جهادی و سیاسی را ترک نخواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: امت ما مرحله بی سابقه ای از درگیری داخلی را پشت سر می گذارد و برخی می خواهند که این شرایط ادامه داشته باشد.

هنیه تصریح کرد: از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برخی تلاش می کنند با پوشش فلسطینی «توافق قرن» را به امضا برسانند.

وی اظهار داشت: سند سیاسی جنبش حماس بر تمایل این جنبش به فعالیت با همه در چارچوب راهبرد مشخص در سیاست و مقاومت تاکید دارد.

هنیه تاکید کرد: مسجد الاقصی اسلامی خواهد ماند و هیچ اثری از رژیم صهیونیستی در این مکان مقدس نخواهد ماند.

رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد: حق بازگشت حقی مقدس است و با گذر زمان از بین نمی رود و هیچ طرفی در جهان توانایی از بین بردن آن را ندارد، ما راه حل وطن جایگزین برای آوارگان را ساقط خواهیم کرد و تنها جایگزین برای فلسطین همان فلسطین خواهد بود.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان