تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

خنداننده شو؛ ملاک آرای مردمی یا پشت پرده های رامبدی!

وحید قپانداران
آقای جوان سلام از دیشب خیلی با خودم کلنجار رفتم که در مورد نمایشی که شما دیشب در خندوانه راه انداخته بودید چیزی ننویسم ولی وقتی پست اخیرتون در اینستاگرام را دیدم مصصم شدم تا چند نکته را بیان کنم هر چند که شاید به مزاج شما خوش نیاید!
به عقیده بنده اعلام نتایج مرحله یک چهارم نهایی خنداننده شو را از چند منظر می توان بررسی کرد:
نکته اول که باید خدمتتان عرض کنم اگر قرار بود از میان هر دو نفر در هر شب یک نفر انتخاب شود چرا در تمامی چهار شب اعلام می کردید که می توان به همه افراد رای داد؟! آیا این کار جز این است که شما می خواستید آمار شرکت کنندگان در مسابقه تان را بالا ببرید؟! بهتر نبود از میان هشت نفر حاضر کسانی را که بیشترین رای را از نگاه مردم کسب کرده بودند به مرحله بعد راه می یافتند؟! تا شرمنده دوست عزیزی آبادانی مان نشویم که با کسب آرای زیادی از رقابت جا ماند.
نکته دوم که خیلی در برنامه دیشب نمود داشت رای بالای هم تیمی خودتان است، که به اذعان بیشتر کسانی که مسابقه را دنبال می کردند خیلی مشکوک است چون افراد به مراتب هنرمندتری از ایشان در بین استندآپ کمدین های حاضر وجود داشتند و دارند .
نکته سوم که باید عرض کنم به عقیده بنده شما بیشتر از آنکه به آرای مردمی رجوع کنید بیشتر به نظر و احساسات خود در این مسابقه رجوع کردید و همانطور که در مرحله قبل به بهانه توازن یار یک نفر را حذف کرده و یار خود را بالا آوردید دیشب هم جوری برنامه ریزی کردید که از هر مربی یک یار باقی بماند و این ناشی از آن حس علاقه به برد شماست که بارها به آن در خندوانه  اذعان کردید.
همه نکات بالا را که در ذهنم کنار هم می چینم به این نتیجه میرسم رای بالای هم تیمی شما رد گم کنی و برای دور کردن ذهن مخاطب از این فرضیه ها هست و حذف زینب موسوی، حسین شاهرخ نیا، رضا بهمنی و علی ضیایی تنها به دلیل برقرار کردن توازن بین یار های مربیان بوده است!
آقای جوان ما به شو دیشب شما خندیدم ولی ای کاش جرائت این را داشتید تا نتایج مسابقه را بصورت آنلاین نمایش می دادید تا این شائبه ها پیش نیاید!!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
دوست عزیز آبادانی از بی مزه ترین ها بودن تا حالا هم با حق خوری بالا اومده بودن هیچ چی نمیدونی قضاوت نکن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان