تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶

درخواست متهم پرونده فساد نفتی برای برگزاری جلسه غیرعلنی بررسی می‌شود/ صدور حکم پس از رسیدگی به دفاعیات متهمان

رییس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب از احضار بابک زنجانی برای بررسی ادعاهای متهمان ردیف دوم و سوم پرونده فساد نفتی خبر داد و گفت: مورد مورد به مورد کیفرخواست را باید متهمان دفاع کنند و بعد از آن حکم را صادر می‌کنیم.

رویداد۲۴-رییس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب از احضار بابک زنجانی برای بررسی ادعاهای متهمان ردیف دوم و سوم پرونده فساد نفتی خبر داد و گفت: مورد مورد به مورد کیفرخواست را باید متهمان دفاع کنند و بعد از آن حکم را صادر می‌کنیم.قاضی مقیسه در جمع خبرنگاران در خصوص روند رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی گفت: این پرونده بعد از تایید حکم اعدام بابک زنجانی و نقض احکام دو متهم به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارجاع شد.

او افزود: رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده آغاز شده و هم اکنون مشغول استماع دفاعیات متهمان هستیم. حکم مقتضی را بعد از رسیدگی به دفاعیات صادر می‌کنیم.

قاضی مقیسه تصریح کرد: مورد مورد به مورد کیفرخواست را باید متهمان دفاع کنند و ما هم طبق قانون موظفیم دفاع کنیم و بعدا تصمیم لازم گرفته می‌شود.

قاضی رسیدگی کننده در خصوص احضار بابک زنجانی به شعبه ۲۸ و اینکه آیا زیبا حالت منفرد هم احضار شده است؟ گفت: فقط زنجانی و آن هم برای روشن شدن موضوع مورد ادعای متهمان احضار شد وگرنه مسئله خاصی نیست و حکم این فرد تایید شده است.

رییس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب با ابراز امیدواری از اینکه زنجانی در راستای پرداخت مبالغ همکاری کند، گفت: با این فرد هیچ کاری در رابطه با پرونده نداریم مگر ادعایی که افراد مطرح می‌کنند. مسئولان امر باید در مورد این فرد تصمیم بگیرند و امیدواریم در بازگرداندن اموال کمک کنند.

او در خصوص غیر علنی شدن جلسات آینده طبق خواسته متهم ردیف دوم گفت: این موضوع بررسی می‌شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان