تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴

رتبه برتر برای «تامین اجتماعی» در جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی

رویداد24- در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی که با حضور وزیر اطلاعات و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مجموعه فرهنگی شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار شد، سازمان تامین اجتماعی، در محور پاسخگویی به رسانه ها، حائز رتبه برتر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی با اشاره به اینکه اگر خدمت‌رسانی و پاسخگویی به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود، می‌تواند از فساد و تحمیل هزینه به جامعه جلوگیری کند، اظهار داشت: مسابقه باید در جهت خیر باشد و افراد در آن از یکدیگر پیشی بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نیز با اشاره به اینکه نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» برگرفته از آموزه‌های اسلام است، گفت: در جامعه‌ای که همه به‌ همدلی و همزبانی رسیدند مجلس و دولت یکدیگر را نقد مبتنی بر اخلاق می‌کنند و ناصح یکدیگرند.

گفتنی است؛ این جشنواره از سال 83  هر دو سال یک بار برگزار می شود. موضوعیت برگزاری جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی برگرفته از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در سال 83 است که این سال را سال پاسخگویی سه قوه به ملت ایران نامیدند.

بر این اساس دستگاه های برتر از سه محور متفاوت، با داوری هیات علمی 24 نفره از اساتید برجسته دانشگاه های کشور به جامعه معرفی شدند.

در اختتامیه این جشنواره، سازمان تامین اجتماعی، بیمه دانا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بانک کشاورزی به ترتیب حائز رتبه های برتر در محور پاسخگویی به رسانه ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی به مراجعان اداری شدند.

در لوح سپاس جشنواره چنین آمده است:
جناب آقای دکترنوربخش
مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی
حضور در رقابت خدمت رسانی حاکی از عملکرد شایسته و دستاوردهای ارزشمند شرکت کنندگان آن است، بدینوسیله کسب رتبه برتر در حوزه "پاسخگویی به رسانه ها" در این جشنواره را حضورتان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمت و سربلندی را برای مسئولین گرانقدر آن سازمان مسألت دارم.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان