تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶

نامه حجاریان به نازی‌آبادی‌ها: محال است راست، چپ شود

«دوستان عزیز، بچه‌محل‌های گرامی!» و این خطابه انگار بوی بازگشت می‌دهد؛ به کوچه‌پس‌کوچه‌های کودکی و نوجوانی. به جنوب شهر، نازی‌آباد.

رویداد۲۴-«دوستان عزیز، بچه‌محل‌های گرامی!» و این خطابه انگار بوی بازگشت می‌دهد؛ به کوچه‌پس‌کوچه‌های کودکی و نوجوانی. به جنوب شهر، نازی‌آباد. حالا که حزب «اتحاد ملت» دفتری را در نازی‌آباد افتتاح می‌کند، سعید حجاریان فرصت را مغتنم می‌داند تا در توصیف نازی‌آباد و قدرت این محل و بچه‌محل‌های خودش چند کلمه‌ای بنویسد و البته از حزب اتحاد بخواهد در کنار سازمان‌های مردم‌نهاد برای رفع مشکلات این منطقه اقدام کند. این توصیه را می‌توان به‌مثابه نقطه‌عطفی در نگرش و کنش فعالیت‌های تشکیلاتی جریان اصلاحات قلمداد کرد؛ بازگشت به انگاره‌های عدالت‌خواهانه.

حجاریان در بخشی از این متن که شبیه بیانیه است، اضافه کرده: «بافت‌ نازی‌آباد بالقوه این استعداد را دارد که سازمان‌دهی قوی در آن صورت بگیرد چراکه در میان مناطق جنوب شهر، همواره جزء مناطق اصلاح‌طلب بوده و هست و اصلاح‌طلبان همواره در آن دست بالا را داشته‌اند».

او سپس در نقطه کلیدی این بیانیه می‌گوید: «این دفتر تازه‌تأسیس وظایف حزبی- سیاسی برعهده دارد که طبعا از مرکز ابلاغ می‌شود اما ناگفته نماند که نازی‌آباد از زمان انقلاب به این سو با رشد جمعیتی پدیدآمده دچار آسیب‌های زیادی به‌خصوص در زمینه اشتغال، اعتیاد و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است که هم‌اکنون انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در این محل متکفل رفع آنها هستند و دفتر حزب اتحاد نیز می‌تواند با ارتباط‌گیری با آنها در حد وسع به مرتفع‌کردن این مسائل کمک کند»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان