تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶

آیین تجلیل از دختران کارمند فرمانداری تهران برگزار شد

همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) دخت گرامی حضرت امام موسی بن جعفر(ع) و خواهر امام بزرگوار علی بن موسی الرضا(ع) و نیز به مناسبت روز دختران، طی مراسمی با حضور "علی جنگروی" سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران، "مائده سجادیان" مشاور فرماندار تهران در امور بانوان و کارکنان روابط عمومی، از دختران کارمند فرمانداری تهران، تجلیل شد.
رویداد۲۴- همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) دخت گرامی حضرت امام موسی بن جعفر(ع) و خواهر امام بزرگوار علی بن موسی الرضا(ع) و نیز به مناسبت روز دختران، طی مراسمی با حضور "علی جنگروی" سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران، "مائده سجادیان" مشاور فرماندار تهران در امور بانوان و کارکنان روابط عمومی، از دختران کارمند فرمانداری تهران، تجلیل شد.

به گزارش تحریریه خبر روابط عمومی فرمانداری تهران، در متن لوح سپاس سرپرست این روابط عمومی، اهدایی به دختران فرمانداری تهران آمده است: حضرت فاطمه معصومه(س) بانوی بهشتی و شبنم معطر آفرینش در تمام قرون و اعصار است و تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب دختران است و دختران این مرز و بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند، بلند پروازان قله های رفیع ایمان و معرفت اند و زیباترین شکوفه های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشاندند.
اول ذیقعده سالروز ولادت دوشیزه بزگواری که عصمت مادر خود حضرت زهرا(س) در او تجلی یافت و سیره زندگی اش الگویی ماندگار برای دختران مسلمان سراسر تاریخ است و مکتبی است که شاگردانشان عاشقانه درس محبت، عفاف، متانت و وقار می آموزند.

"علی جنگروی" به همین مناسبت، ولادت فرخنده کریمه آل طاها و گرامیداشت روز دختر و ایام کرامت را به همه عاشقان و شیفتگانه خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) و تمامی دختران مومنه ایران زمین ، تبریک گفت .
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان