تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

مهاجری: ملوان تیم قابل احترامی است

سرمربی پدیده خراسان گفت: ملوان تیم قابل احترام و ریشه داری است و به‌عنوان یک حریف، تمام توان‌مان را برای شکست ملوان به کار می‌بریم.
رویداد24- محمد‌رضا مهاجری درباره بازی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: بازی روز جمعه در مشهد برگزار می‌شود از این رو سه امتیاز آن برای ما بسیار ارزشمند است، البته با توجه به اینکه نیم فصل نتایج قابل قبولی داشته‌ایم، انتظار دارم در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: ملوان تیم قابل احترام و ریشه‌داری است  و به‌عنوان یک حریف، تمام توانمان را برای شکست ملوان به کار می‌بریم چرا که برای ماندن در صحنه رقابت چاره‌ای جز برد ملوان بندر انزلی نداریم.

مهاجری تصریح کرد: برای بازی روز جمعه تنها خیری را به‌دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و مصدومان تیم نیز شرایط تمرین را پیدا کرده اند.

سرمربی تیم پدیده در رابطه با شرایط تیمش در پایان نیم فصل عنوان کرد: دنبال جایگاه نیستیم و در حال حاضر پدیده شرایط گرفتن سهمیه را ندارد اما از اعتبار خود دفاع خواهیم کرد.

وی بیان کرد: اگر در نیم فصل حمایت می‌شدیم، شاید امروز به مراتب شرایط بهتری داشتیم البته با پیوستن چند بازیکن جوان و حضور احمد آل‌نعمه به انسجام دفاعی تیم پدیده بسیار کمک کرد و در بازی‌های باقی‌مانده از اعتبار باشگاه پدیده دفاع خواهیم کرد.

مهاجری با اشاره به اینکه در خراسان‌رضوی مسئولان برای ورزش قدمی بر نمی‌دارند، خاطرنشان کرد: برای مسائل فرهنگی و اجتماعی همیشه هزینه می‌شود اما برای ورزش که لازمه هر جامعه‌ای است تلاشی نمی‌شود، مسئولان ما باید بپذیرند که بخشی از مطالبه مردم جامعه ورزش است اما متاسفانه مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ ارزشی برای ورزش قائل نیستند.

سرمربی پدیده خراسان اظهار داشت: در شهر مشهد کسی برای ورزش ارزش و احترام قائل نیست، به طوری که نمی‌توانیم از عملکرد ورزش استان در شهرهای دیگر دفاع کنیم امیدوارم روزی برسد که اولویت دولت مردان نیز ورزش شود.

منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان