تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
اعتراض محبیان به توهین اصولگرایان علیه شهروندان تهرانی:

با کدام عقل به تهرانی‌ها اهانت می‌کنند

واقعاً چون تهرانی‌ها به لیست اصلاح‌طلبان رأی دادند باید آن‌ها را اهل کوفه و اصحاب یزید خواند؟ در دور بعد اگر به اصولگرایان یا آقای احمدی‌نژاد یا جناب مصباح رأی دادند به لشکر امام حسین (ع) برگشته و حر می‌شوند.
رویداد۲۴- یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به توهین اصولگرایان به شهروندان تهران به سبب حمایت یکپارچه از لیست اصلاح طلبان، تاکید کرد: «واقعاً چون تهرانی‌ها به لیست اصلاح‌طلبان رأی دادند باید آن‌ها را اهل کوفه و اصحاب یزید خواند؟ در دور بعد اگر به اصولگرایان یا آقای احمدی‌نژاد یا جناب مصباح رأی دادند به لشکر امام حسین (ع) برگشته و حر می‌شوند. این گونه تحلیل با کدام منش و تحلیل امام و رهبری و عقل و منطق همخوان است.» 

امیر محبیان به اظهارات اخیر جعفر شجونی در مصاحبه با رویداد24 واکنش نشان داد و گفت: واقعاً چون تهرانی‌ها به لیست اصلاح‌طلبان رأی دادند باید آن‌ها را اهل کوفه و اصحاب یزید خواند؟ در دور بعد اگر به اصولگرایان یا آقای احمدی‌نژاد یا جناب مصباح رأی دادند به لشکر امام حسین (ع) برگشته و حر می‌شوند؟ این گونه تحلیل با کدام منش و تحلیل امام و رهبری و عقل و منطق همخوان است. 

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: این روش که رقابت را بین لیست رهبری و لیست انگلستان نشان دهیم و بعد هم برنده را انگلیس، با کدام عقل همخوان است اینکه یک شهر ۱۲ میلیونی را چون به آقای فلان و فلان رأی نداده‌اند؛ در زمره یزیدیان بدانند چه توجیه شرعی و عقلی دارد من می‌گویم هیچ؛ جز آن‌که سیاست ما به حدی نزول کرده که ملاک و شاخص دین و ایمان این و آن کاندیدا می‌شوند. 

به گفته او، آیا واقعاً فکر می‌کنیم از طریق اهانت به مردم می‌توان رأی گرفت؟ مگر آنکه مردم خویش را جمعی مازوخیست بدانیم. 

به گزارش رویداد ۲۴، جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به رای آوردن تمامی اعضای لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران گفته بود که «تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است.» 

منبع: روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
4
درود به شما و لعنت به شجونی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
بی طرفی ای در سایت شما دیده نمیشه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان