تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

واکنش گواردیولا بعد از شکست غیر منتظره بایرن

رویداد24- سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد که تیمش در دیدار برابر ماینتس عملکرد خوبی از خود نشان نداده است اما با این حال احساس ناامیدی ندارد.

به گزارش رویترز، بایرن مونیخ در هفته بیست و چهارم رقابت های بوندسلیگا در آلیانس آره نا غافلگیر شد و با نتیجه دو بر یک برابر ماینتس تن به شکست داد تا با توجه به پیروزی دورتموند خطر را در صدر جدول رده بندی احساس کند.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: در دیدار امشب دیدیم که هیچ بازی آسانی وجود ندارد و تیمی که می خواهد پیروز شود باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد. متاسفانه در این دیدار نتوانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم و تن به شکست دادیم. باید این دیدار را هر چه سریعتر فراموش کنیم و به دیدارهای آینده فکر کنیم.

او ادامه داد: بله ما در این دیدار بازی را واگذار کردیم. نمایش خوبی از خود نشان ندادیم اما این دلیل نمی شود که احساس ناامیدی کنم. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا در دیدارهای آینده جبران کنیم. این پیروزی را به سرمربی ماینتس تبریک می گویم.

او درباره دورتموند و کم شدن اختلاف این تیم با بایرن در صدر جدول رده بندی گفت: دورتموند در فصل جاری تیم خوبی است و تغییر زیادی کرده است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان