تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
سه امتیاز شیرین برای پدیده و مهاجری

پدیده 1 - ملوان 0؛ انزلی چی ها باز هم نبردند

ملوانی ها برای یازدهمین هفته متوالی نتوانستند طعم پیروزی را بچشند، مهاجری و پدیده ای ها نیز در این هفته سه امتیاز شیرین به دست آوردند.
رویداد24- مشهدی ها توانستند در زمین خودشان و در شرایطی که به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتند، بازی به با یک گل به سود خود به پایان برسانند و وضعیت خود در جدول رده بندی را از حالت خطر دربیاورند. در طرف مقابل انزلی چی ها نیز بدون سرمربی در این بازی نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند و در شرایطی که پیروزی در این بازی برای این تیم بسیار واجب بود، با یک گل خورده و یک شکست، مشهد را به سوی انزلی ترک کردند.


هفته بیست و دوم لیگ برتر ، ساعت 16  ورزشگاه ثامن مشهد
داور: محمدرضا فغانی   کمک‌ها : حسن یوسفی، اسد حاج‌محمد


پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، احمد آل‌نعمه، رضا ناصحی، علی فرامرزی، حسین مرادمند، کریم احمدی، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی(67 علی حضامی(خمیسی))، مسعود نظرزاده، معین عباسیان(45 محسن یوسفی) و یونس شاکری
سرمربی: رضا مهاجری

ملوان بندرانزلی:

سیدحسین حسینی، محمدحسین کنعانی، عزت پورقاز، حسین ماهینی(62 سهیل رحمانی)، عزیز معبودی، شهاب کرمی، مازیار زارع، پژمان نوری، محمد ستاری، محمد رضی پور(اولادی 74) و سیدجلال رافخایی
سرمربی: محمد غدیربحری

اخطار

علی حضامی (89) - احمد آل‌نعمه(93(94))

شرح گل:

پدیده مشهد 1 ملوان بندرانزلی 0 (دقیقه 69، یونس شاکری) : ارسال پدیده ای ها از روی نقطه کرنر در محوطه شش قدم پایین آمد و با دفع ناقص مدافعان ملوان به یونس شاکری رسید و وی نیز با ضربه ای سریع تنها گل بازی را تا این دقیقه به ثمر رساند.


دقایق حساس

دقیقه 12 – ضربه ناگهانی بازیکنان پدیده از پشت محوطه جریمه نواخته شد اما این توپ توسط حسینی مهار شد.
دقیقه 15 – سانتر معین عباسیان از روی نقطه کرنر با ضربه سر رضا ناصحی موقعیت خطرناکی روی دروازه ملوانان به وجود آورد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 18 – شهاب کرمی ضربه ایستگاهی ملوانی ها را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه پدیده زد اما این توپ خطرناک با واکنش به موقع روشنگر به کرنر رفت.
دقیقه 19 – ضربه کرنر ملوانی ها با سرزنی مهاجم این تیم روبرو شد و بازهم می توانست برای این تیم خطرناک باشد اما به مانند فرصت قبلی بازهم روشنگر توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 36 – رضا ناصحی از بیرون محوطه جریمه ملوانی ها شوت خطرناکی را به سمت دروازه این تیم زد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه انزلی چی ها به بیرون رفت.
دقیقه 37 – یک شوت دیگر از سوی پدیده ای ها و این بار معین عباسیان دروازه حریف را تهدید کرد اما ضربه وی با اختلاف زیادی به بیرون رفت.
دقیقه 1+45 – محمدحسین کنعانی ضربه ایستگاهی ملوانان را بسیار جاندار و محکم به سوی دروازه مشهدی ها زد اما این توپ با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 3+45 – همکاری بازیکنان پدیده چیزی نمانده تا دروازه تیم مهمان را باز کند اما ضربه ناصحی کمی عجولانه زده شد و از کنار دروازه ملوانی ها به بیرون رفت.
دقیقه 50 – ارسال ناصحی در محوطه جریمه ملوانان با حرکت آکروباتیک بازیکن پدیده مواجه شد که با بی دقتی توپ را به بیرون زد.
دقیقه 58 – ارسال پژمان نوری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر زیبای پورقاز دروازه پدیده را به شدت تهدید کرد اما روشنگر با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 70 – محسن یوسفی که از فاصله ای دور صاحب توپ شد ضربه خود را به سمت دروازه حسینی زد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 78 – ملوانی ها که تصمیم دارند جواب گل خورده را بدهند روی دروازه پدیده خطرناک ظاهر شدند اما این توپ از کنار دروازه روشنگر به بیرون رفت.
دقیقه 79 – مازیار زارع از روی ضربه ایستگاهی ضربه بسیار خطرناکی را به سمت دروازه پدیده فرستاد که با خوش شانسی این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 83 – شوت راه دور و محکم معبودی به سمت دروازه پدیده توسط روشنگر مهار شد.
دقیقه 86 – ارسال ملوانی ها خطر دیگری روی دروازه پدیده به وجود آورد که با هوشیاری مدافعان این تیم دور شد.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: پدیده ، ملوان ، مهاجری ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان