تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

«کوچه بی‌نام» در صدر جدول فروش فیلم‌ها

فیلم ˝کوچه بی نام˝ با بازی فرهاد اصلانی و باران کوثری از مرز یک میلیارد تومان گذشت و در صدر جدول فروش قرار گرفت.
رویداد24- روزهای پایانی سال 94 همچنان برای سینماروها خوب و پربار است. در هفته‌ای که پشت سرگذاشتیم فیلم‌های خوبی بر روی پرده سینماها در حال اکران بود که با فروش خوبی هم همراه شدند.

از جمله فیلم‌هایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد " کوچه بی نام" به کارگردانی هاتف علیمردانی است که با 20 روز نمایش و دراختیار داشتن 90 سالن سینما توانسته است به مبلغ کلی فروش یک میلیارد و 243 میلیون تومان دست یافته و در صدر جدول فروش قرار بگیرد.

"کوچه بی نام" عنوان فیلم هاتف علیمردانی است که روایتگر داستان دو خانواده است كه در یكی از محله‌های جنوب شهر تهران زندگی می‌كنند و درگیر اتفاقاتی می‌شوند در این فیلم فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیر آقایی، باران كوثری، پانته‌آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ملیسا ذاكری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، علیرضا استادی، فرخنده فرمانی‌زاده، حمیدرضا محمدی، پروین ملكی، علیرضا علویان، نیوشا جهانی، حسام رحیمی منش ایفای نقش می‌کنند.

فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی رتبه دوم این جدول را از آن خود کرده است. این فیلم در 7 روز اکران خود و با در اختیار داشتن 83 سالن سینما توانسته است به فروش 600 میلیونی دست یابد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ... دراین فیلم رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی. با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

"در مدت معلوم دیگر" فیلمی است که درجدول فروش توانسته از جایگاه خوبی برخوردار باشد. این فیلم در 77 روز اکران عمومی به رقم فروشی بالای سه میلیارد تومان دست پیدا کرد.

در این فیلم جواد عزتی، ویشکا آسایش و هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان آمده است: "آنچه از گفتنش شرم داریم بی‌شرمانه بر ما می‌تازد. میثم دربه در گرفتن مجوز چاپ کتابشه؛ کتابی که می‌خواد معضلات بلوغ دختر و پسرا را حل کنه."

"خبر خاصی نیست" به کارگردان مصطفی شایسته دیگر فیلمی است که اکران شده و افسانه بایگان بازیگر چهره سینما بعد از مدت‌ها با آن دوباره در سینما به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر بایگان، رؤیا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی، امیرحسین آرمان و با حضور رضا کیانیان در "خبر خاصی نیست" به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم طی 56 روز تاکنون نزدیک به 400 میلیون تومان فروش داشته است. در خلاصه داستان فیلم آمده است، قصه دو خواهر است که همراه با دختران جوان خود زندگی آرامی را می‌گذرانند، اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان، زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌نماید.

"آدم باش" به کارگردانی مجید جوانمرد تاکنون نزدیک به 800 میلیون تومان فروش داشته است.

اکبر عبدی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی، شراره رنجبر، غزل عبدی، عباس محبوب، فاطمه شکری، مختار سائقی، احسان حسن‌پور، داریوش رضایی و ... از جمله بازیگران این فیلم به شمار می‌روند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی مردی را روایت می‌کند که در برقراری ارتباط با آدم‌ها همیشه دچار مشکل است و در عوض تعامل بسیار خوبی با حیوانات دارد. او سال‌ها دور از ایران زندگی کرده و حالا که بازگشته احساس می‌کند هیچ یک از مردم را نمی‌شناسد.

"نزدیکتر" نیز یکی دیگر از فیلم‌هایی است که در جدول فروش این هفته قرار گرفته است. این فیلم ساخته مصطفی احمدی و یکی از فیلم‌های پربازیگر است که بر پرده سینما نقش بسته است. در نزدیکتر صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، محمد بحرانی، شیرین یزدانبخش، فراز مدیری، ستاره اسکندری بازی می‌کنند. "نزدیکتر" که داستان یک خانواده است که دوباره بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند. توانسته در مدت هفت روز به فروش 50 میلیونی دست یابد.

از دیگر فیلم‌هایی که بر پرده سینماهای کشور هستند می‌توان به "محمد رسول الله(ص)"، "وروجک‌ها"، "شکاف"، "نقش نگار"، "آزادی مشروط"، "بیداری"، "پایان خدمت"، "شاهزاده روم"، "این سیب هم برای تو" و "مردن به وقت شهریور" اشاره کرد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان