تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

"آیت الله یزدی بر احترام به رای مردم تاکید دارند "

رویداد24- رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: آیت الله یزدی تاکید کردند که "بنده به رأی مردم احترام می‌گذارم و اگر کسی هم تحت هر عنوانی از جمله خیرخواهی دنبال این مسئله باشد، بنده نمی‌پذیرم".

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به برخی اخبار در خصوص آیت الله یزدی، اظهار داشت: آیت الله یزدی را از پیشتازان دفاع از نظام اسلامی، امام (ره)، ولایت فقیه و جزء یاران همیشگی مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه آیت الله یزدی در هر سنگر و جایگاهی که حضور یافته‌اند بنا به تکلیف بوده است، به انتشار برخی واکنش نشان داد و گفت: اخبار جهت دهی شده در زمینه انصراف برخی از نمایندگان منتخب مجلس خبرگان رهبری به منظور راه یافتن آیت الله یزدی به این مجلس صرفاً بازی رسانه‌ای و جریان سازی برخی جریان‌های خاص سیاسی است.

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: آیت الله یزدی تاکید کردند که "بنده به رأی مردم احترام می‌گذارم و اگر کسی هم تحت هر عنوانی از جمله خیرخواهی دنبال این مسئله باشد، بنده نمی‌پذیرم".

ابراهیمی افزود: معظم له همچنین تاکید داشتند "قبول این مسئولیت در مجلس خبرگان بر اساس تکلیفی بوده که بر دوش ایشان گذاشته شده، حال که این مسئولیت از دوششان برداشته شده، خدا را شاکر هستند".

وی در پایان تاکید کرد: جریان انقلابی و دلسوز نظام نباید به این جریان سازی‌ها توجهی کنند و نسبت به آن واکنش نشان دهد.
منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان