تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶

قوه قضائیه اقدامات خود را در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار تشریح کند

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی درنامه‌ای از رییس قوه قضائیه درخواست کردند که اقدامات این قوه در محکومیت کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار را تشریح کند.

رویداد۲۴-جمعیت طلاب انقلاب اسلامی درنامه‌ای از رییس قوه قضائیه درخواست کردند که اقدامات این قوه در محکومیت کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار را تشریح کند.‌ متن نامه به شرح زیر است:

خدمت حضرت آیت الله آملی لاریجانی

رییس محترم قوه قضاییه

سلام علیکم؛

چند روزی است، مجددا انتشار اخبار کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم میانمار که نه سر جنگ با کسی دارند و نه داعیه قدرت، روح و احساس مردم عدالت طلب و ظلم ستیز ایران را به درد آورده است. این در حالی است هیچ صدایی از داعیه داران دروغین بشر دنیا شنیده نمی شود.

در دیدار اخیر امام خامنه ای با حضرت عالی و زیر مجموعه شما، ایشان فرمودند:

"قوه‌ قضائیه باید در موضوعاتی همچون تحریم‌ها، مصادره‌های آمریکایی‌ها، تروریسم و یا حمایت از شخصیت‌های مظلوم دنیا همچون شیخ زکزاکی و یا حمایت از مسلمانان میانمار و کشمیر، از جایگاه حقوقی وارد شود و نظر حمایتی و یا مخالفت خود را قاطعانه اعلام کند تا در دنیا منعکس شود."

حال با توجه به اتفاقات اخیر و دستور امام خامنه ای، تقاضا داریم گزارشی از اقدامات دستگاه قضا، در این باره را برای ملت بزرگوار ایران ارائه نمایید. و اگر تا کنون اقدام مؤثری رخ نداده است دلایل این امر را شرح دهید.

در این راستا شایسته و بایسته است که فضلای حوزه و حقوقدانان به عنوان تشکلهای تخصصی غیردولتی، و نیز سایر اقشار جامعه با ایجاد پویشهای حقیقی و مجازی و صدور بیانیه، به یاری قوه قضاییه بپردازند.

باتشکر

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

۹۶/۶/۱۵

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان