تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
رسولی:

شهرداری در دوره قالیباف، 30میلیارد بدون مجوز برای مراسم اربعین هزینه کرد

حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران،در جلسه دیروز شورای شهر از عبداللهی معاون فرهنگی شهرداری (که از زمان قالیباف باقی مانده) سوالاتی را درباره هزینه های اربعین، در دوره شهرداری پیشین،مطرح کرد.
رویداد۲۴حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران،در جلسه دیروز شورای شهر از عبداللهی معاون فرهنگی شهرداری (که از زمان قالیباف باقی مانده) سوالاتی را درباره هزینه های اربعین، در دوره شهرداری پیشین،مطرح کرد.

حسن رسولی، عضو  شورا  گفت: شورای شهر پنجم را به ضدانقلاب‌بودن یا ضداربعین‌بودن متهم نکنید. شورای چهارم روز آخر کاری خود بودجه ستاد اربعین را به ١٠‌میلیارد تومان افزایش داد و در ابتدای این مصوبه به بند ١٠ ماده ٥٥ قانون شهرداری‌ها استناد شده است که شهرداری حق دارد به اشخاص حقیقی و حقوقی هدیه بدهد و از آنها هدیه بگیرد.

او ادامه داد: براساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده، ‌سال گذشته هزینه واقعی که این ستاد متحمل شده، ٤٠‌میلیارد تومان بود و مشخص نیست این هزینه چه مقدار جاری و چه مقدار به صورت تملک دارایی بوده است. من از فرماندار تهران تعجب می‌کنم که چرا با وجود تناقض‌ها و مغایرت‌های موجود در این مصوبه آن را تأیید کرده است؛ درحالی ‌که فرماندار مشهد به مصوبه اینچنینی در شهرداری شهر مشهد به حق اعتراض کرد.

رسولی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تأکید بر این‌که اموال شهرداری عمومی است، افزود: دولت به شهرداری می‌تواند کمک کند اما شهرداری نمی‌تواند به دولت کمک کند؛ چرا که اموال آن شرعا و قانونا عمومی است؛ در هر حال ما این مصوبه را امسال اجرا می‌کنیم اما برای‌ سال ٩٧ آقای نجفی باید تشکیل جلسه داده و به ‌صورت جدی به این مسأله رسیدگی کند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان