تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

نایک همکاری‌اش را با شاراپووا قطع می‌کند

رویداد24- شرکت تولید لوازم ورزشی نایک گفته است که به دلیل مثبت بودن آزمایش دوپینگ ماریا شاراپووا همکاری‌اش را با این ستاره تنیس جهان موقتا قطع می‌کند.

نایک گفته است برای پایان قطعی همکاری‌اش با این تنیس‌باز روس منتظر نتیجه نهایی آزمایش دوپینگ او خواهد ماند.

دیروز (دوشنبه، ۷ مارس) شاراپاووا در کنفرانسی خبری در لس آنجلس گفت که چند روز پیش فدارسیون بین المللی تنیس در نامه ای به او خبر داده که نتیجه آزمایش دوپینگ او در مسابقات تنیس استرالیا که در ماه ژانویه برگزار شد، مثبت بوده و در نمونه آزمایش او ماده ممنوعه ملدونیوم پیدا شده است.

او گفته که به دلیل اینکه منیزیوم خون او پائین بوده به تجویز پزشک دارویی مصرف می‌کرده که قانونی بوده و تا ژانویه امسال ماده‌ای که در آن دارو وجود داشته، جزو مواد ممنوعه نبوده است.

شاراپووا گفت که هنوز نمی داند که آیا برای او محرومیت درنظر گرفته خواهد شد یا نه، اما ابراز امیدواری کرد که فرصت دوباره ای برای ادامه فعالیت در تنیس حرفه ای به او داده شود.

ماریا شاراپووا، ۲۸ ساله، در حال در رده هفتم رده بندی تنیس زنان جهان قرار دارد. او ۱۷ ساله بود که قهرمان ویمبلدون شد و در ۱۸ سالگی عنوان تنیس‌باز شماره یک رده‌بندی جهانی را به دست آورد. شاراپووا در مجموع در ۵ گرند اسلم قهرمان شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دوپینگ
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان