تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
عضو شورای شهر تهران:

همه مردم در برگزاری مراسم های ویژه عاشورا سهیم هستند

عضو شورای شهر تهران گفت: مراسم عاشورا در میان تمام خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و همه به نوعی در آن سهیم اند.
رویداد۲۴عضو شورای شهر تهران گفت: مراسم عاشورا در میان تمام خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و همه به نوعی در آن سهیم اند.

محمود میرلوحی عضو شورا شهر تهران، در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب سطح برگزاری این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه پلی میان مصرف کننده و هیئت ها و تولید کننده شده و سبب شده اقلام و لوازم مورد نیاز هیئت ها با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تر به آنها عرضه شود.

 میرلوحی با اشاره به اینکه قبل از بازدید از نمایشگاه سطح برگزاری نمایشگاه را اینطور ارزیابی نمی کردم گفت: تنوع محصولات ارائه شده، تمام حوزه ها را در برگرفته و با نظارتی که صورت می گیرد خدمات خوبی به مخاطبین عرضه می شود.

عضو شورای شهر تهران با حمایت از آثار فرهنگی و هنری عرضه شده در نمایشگاه تصریح کرد: مراسم عاشورا در میان تمام خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و همه به نوعی در آن سهیم اند و برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند.

میرلوحی با اشاره به اینکه توجه به مسائل مذهبی فرصتی است که باید آن را مغتنم شمرد گفت: تمام اقلام پذیرایی، صوتی، پرچم و نشان و ابزار با کیفیت مطلوب در نمایشگاه عطر سیب عرضه شده است.

وی با اشاره به فضای پر روح ایجاد شده در نمایشگاه پانزدهم عطر سیب تصریح کرد: مردم و هیئت ها نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته اند.
منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان