تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

داورزنی: تصمیم فدراسیون تغییر نخواهد کرد

رییس فدراسیون والیبال بعد از اعلام بانک سرمایه به عنوان قهرمانی لیگ گفت: تصمیم امروز فدراسیون والیبال تغییر نخواهد کرد و تیم والیبال بانک سرمایه با عنوان قهرمانی در لیگ برتر قطعا نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.
رویداد24- محمدرضا داورزنی بعد از اتفاقات تلخ شب گذشته و تصمیم فدراسیون بر عدم تغییر تاریخ بازی فینال گفت:« نشست پایانی سال بود و همه فدراسیون‌ها آمده بودند و در این جلسه در خصوص عملکرد فدراسیون‌ها جمع‌بندی شد و از برنامه‌های سال آینده نیز صحبت شد. والیبال سال 95 سال تاثیرگذاری را خواهد داشت، چون باید والیبالیست‌های کشورمان برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند و پرچم‌دار ورزش ایران در المپیک ریو باشند.»

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بازی فینال لیگ برتر والیبال که انجام نشد، ادامه داد:« رضا ابراهیمی مرد بزرگ والیبال و مربی خوب کشورمان متاسفانه از پیش ما رفت و چون آقا رضا مربی تیم والیبال پیکان بود و این که بازیکنان هر دو تیم تحت تاثیر این اتفاق ناگوار بودند، تصمیم بر این شد که این بازی امروز برگزار نشود. ما از هیئت مدیره باشگاه پیکان رضایت‌نامه گرفتیم که این تصمیم اتخاذ شد. در رضایت‌نامه آنها درخواست کردند که یا بازی به تعویق بیفتد و یا بازی انجام نشود.»

او در پایان افزود:« رای فدراسیون قابل بازگشت نیست و قطعا بانک سرمایه به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بازی خواهد کرد.»
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان