تاریخ انتشار: ۰۲:۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵

وزیر اطلاعات: سال 94 برای دولت سال سختی بود

رویداد24- حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی شنبه در جمع مردم شهر وراوی بیان کرد: در برخی انتخابات های گذشته علاوه بر شور و نشاط برخی التهابات منطقه ای در جریان انتخابات مشاهده می شد ولی در این انتخابات به برکت هوشیاری دستگاههای نظارتی ، امنیتی ، اطلاعاتی و قضایی و نیروهای مختلف از جمله سپاه، بسیج ،انتظامی و وزارت اطلاعات و کشور خوشبختانه شاهد هیچگونه التهاب و یا مساله امنیتی نبودیم .

علوی اظهار داشت: جریان های ضد انقلاب، تکفیری و تروریستی قصد داشتند با توطئه هایی اقدامات و انفجارهایی در ایران انجام داده تا فضای انتخابات کشور را نا امن و حضور مردم در پای صندوق های رای را کاهش دهند که با بصیرت و دیدگان بیدار سربازان گمنام امام زمان(عج) تمام توطئه های دشمنان خنثی شد و انتخابات ما با شور و مشارکت بالا انجام شد. 

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: سال 94 برای دولت سال سختی بود چرا که کشور آخرین سالهای تحریم را طی می کرد . 

وی ادامه داد: در سالجاری صادرات و قیمت نفت به حداقل رسیده بود و انواع کارشکنی ها توسط دشمنان ایران از جمله اسراییل غاصب و عربستان بر کشور وارد شده بود .

علوی با بیان اینکه این سختی ها برای مردم دستاورد ارزشمندی داشت عنوان داشت: حل مساله هسته ای، برداشتن تحریم ها، حضور ایران در معاملات هسته ای جهانی، به رسمیت شناختن حق ایران در برخورداری از غنی سازی - تحقیقات و توسعه هسته ای از دستاوردهای مهم برای کشور و مردم بود. 

وی گفت: تا پیش از تحریم ها در کشور 800 هزار بشکه نفت صادر می شد اما در حال حاضر صادرات نفت در کشور به یک میلیون و 400 هزار بشکه رسیده که وزارت نفت در تلاش است این میزان را به 2 میلیون بشکه برساند. 

شهر وراوی از توابع شهرستان مهر در فاصله 424کیلومتری جنوب شیراز مرکز استان فارس قرار دارد. 
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان