تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵

یک سایت غیرمجاز خدمات گردشگری به پلیس معرفی شد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از معرفی یک وب سایت غیرمجاز اینترنتی به پلیس فتا برای پیگیری طبق ضوابط قانونی خبر داد.
رویداد۲۴- مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از معرفی یک وب سایت غیرمجاز اینترنتی به پلیس فتا برای پیگیری طبق ضوابط قانونی خبر داد.

به گزارش رویداد۲۴، رجبعلی خسروآبادی اظهار کرد: فعالیت وب‌سایت «jakoo» که به اجاره روزانه آپارتمان، سوییت و خانه در شهر تهران اقدام کرده بود، غیرمجاز و بدون مجوز است.

او با دادن هشدار به شهروندان و مسافران در شهر تهران درباره خریدن اینترنتی خدمات گردشگری، گفت: ما مخالف توسعه تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری و زیرمجموعه‌های تحت نظارت آن نیستیم و در همه مراحل، مراکز اقامتی و دفا‌تر خدمات مسافرتی را به دادن خدمات الکترونیکی بیشتر به گردشگران تشویق می‌کنیم.

وی افزود: تجارت الکترونیکی ضمن برداشتن محدودیت‌های زمانی و مکانی در عرضه خدمات گردشگری، باعث حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های بسته‌های سفر می‌شود. ضمن آن‌که توسعه تجارت الکترونیک در حوزه خدمات گردشگری نیاز پایتخت با مشکلات شدید ترافیکی و مشغله زندگی شهری برای ساکنان آن است.

او همچنین تأکید کرد: متقاضیان پیش از خرید اینترنتی خدمات سفر در استان تهران، با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی استان به نشانی www. tehran. ichto. ir یا تماس با تلفن ۳-۸۸۹۳۴۸۴۱ از مجاز بودن شرکت ارائه‌دهنده خدمات سفر اطمینان حاصل کنند.

خسروآبادی با اشاره به معرفی ۶۰ مرکز غیرمجاز به مراجع ذی‌ربط در سال گذشته برای جلوگیری از فعالیت آن‌ها، خواستار مشارکت شهروندان در معرفی سایت‌ها و مراکز غیرمجاز ارائه‌دهنده خدمات گردشگری، به معاونت گردشگری استان تهران شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، فتا ، گردشگری ، جعلی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان