تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵

سوارس: از بازگشتم به تیم ملی خوشحالم

مهاجم بارسلونا از بازگشت خود به تیم ملی اروگوئه خوشحال است.
رویداد۲۴- مهاجم بارسلونا از بازگشت خود به تیم ملی اروگوئه خوشحال است.

به گزارش رویداد۲۴، لوییس سوارس پس از ۶۴۰ روز به تیم ملی بازمی گردد. مهاجم بارسلونا در این باره گفت: می‌دانستم برای بازگشتم باید انتظار زیادی بکشم، اما صبور بودم. اکنون نیز آرام هستم چون تیم ملی به یک بازیکن وابسته نیست. باعث افتخار من است برخی افراد می‌گویند که تیم ملی به سوارس بستگی دارد، اما در حقیقت این چنین نیست. فشاری روی خود احساس نمی‌کنم و تنها فوتبال خود را به نمایش خواهم گذاشت. از بازگشتم به تیم ملی احساس عجیبی دارم، اما خوشحال هستم.

سوارس درمورد رابطه‌اش با لیونل مسی و نیمار گفت: تنها در زمین باهم خوب نیستیم بلکه در بیرون از آن نیز با یکدیگر صمیمی هستیم. به اتفاقاتی که درون میدان رخ می‌دهد یا به بازی پیش رو می‌خندیم و از فوتبال لذت می‌بریم.

مهاجم بارسلونا احتمال نامزد شدن دو کشور آرژانتین و اروگوئه برای میزبانی جام جهانی را زیبا توصیف کرد و افزود: اتحاد دو کشور برای برگزاری جام جهانی ۲۰۳۰ خیلی خوب است. اروگوئه توانایی برگزاری این مسابقات را به تنهایی ندارد، اما با همراهی آرژانتین می‌تواند این کار را انجام دهد.

او فوتبال بارسلونا و اروگوئه را متفاوت از هم عنوان کرد و گفت: می‌دانم که چگونه در اینجا (تیم ملی) بازی کنم. فکر می‌کنم به علت رفتارمردم و حمایت آن‌ها از من در این دوسال، بازگشتم خیلی پیچیده خواهد بود. باید از آن‌ها تشکر و قدردانی کنم. لحظه قشنگی خواهد بود.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان