تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶

همه سازمان‌ها در هرمزگان برای محرومیت‌زدایی "بشاگرد" تلاش کنند

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد تنها متولی توسعه بشاگرد نیست، اظهارکرد: علاوه بر کمیته امداد استان هرمزگان سایر نهادها از جمله وزارت بهداشت و درمان، راه وشهرسازی و آموزش و پرورش باید به طور منسجم برای بهبود وضعیت بشاگرد تلاش کنند.

رویداد۲۴-رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد تنها متولی توسعه بشاگرد نیست، اظهارکرد: علاوه بر کمیته امداد استان هرمزگان سایر نهادها از جمله وزارت بهداشت و درمان، راه وشهرسازی و آموزش و پرورش باید به طور منسجم برای بهبود وضعیت بشاگرد تلاش کنند.پرویز فتاح در سومین سفر خود به استان هرمزگان با تشکر از مردم بشاگرد بابت کمک به مردم زلزله زده غرب کشور گفت: این مشارکت بسیار با ارزش است بر همین اساس در گزارشی به مقام معظم رهبری این روحیه ایثارگرانه اعلام  خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان نظام به مناطق محروم افزود: محرومان ولی نعمتان نظام هستند و هر زمان اتفاقی برای کشور می‌افتد و نیاز به فداکاری است، بیشتر محرومان جامعه هستند که کمک می کنند.

فتاح با گرامیداشت یاد مرحوم والی گفت: براداران والی ذخایر نظام و انقلاب هستند و نامشان فضیلت است به طوری که هر ساله در همایش والی مهر، نشان والی مهر به حامیان کمیته امداد اهدا می شود.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ کار در منطقه بشاگرد گفت: بشاگرد را باید بشاگردی ها بسازند و البته وقتی در منطقه ای محرومیت بیشتر است؛ یعنی باید جهادی عمل شود. همچنین باید مدیریت کمیته امداد در بشاگرد تقویت شود.

فتاح با تاکید بر اینکه همه سازمان‌ها در استان هرمزگان باید برای محرومیت‌زدایی بشاگرد تلاش کنند، گفت: از زمانی که این شهر به طور مستقیم تحت حمایت دفتر مرکزی کمیته امداد قرار گرفت مسئولان استانی از آن غفلت کردند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه برای محرومیت زدایی از بشاگرد از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد، گفت: اگرچه برای این شهر اقدامات زیادی انجام شده است اما کافی نیست و هنوز وضعیت آن به سطح آرمانی نرسیده است.

وی بشاگرد را نماد نظام اسلامی دانست و ابراز امیدوار کرد: در آینده شاهد رشد افراد نخبه، متخصص، دانشمند و عالم از این منطقه خواهیم بود.

فتاح با بیان اینکه از وضعیت کنونی بشاگرد راضی نیستم، گفت: برای رساندن این شهر به قله آرمانی همه تلاش خود را به کار خواهیم بست. من خادم بشاگرد هستم و به این خادمی افتخار می کنم.

به گزارش در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محسن مومنی به سمت مدیر کل کمیته امداد بشاگرد منصوب و از خدمات برادران والی تقدیر شد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان