تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵

واژگونی خودرو علت ۴۰ درصد تصادفات

رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا روز گذشته- جمعه- ششم فروردین ماه در تصادفات جاده ای 230 نفر جان باختند.
رویداد24- رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا روز گذشته- جمعه- ششم فروردین ماه در تصادفات جاده ای 230 نفر جان باختند.

سرهنگ محمدحسین حمیدی با بیان اینکه وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور عادی است، افزود: 40 درصد تصادفات جاده ای به دلیل واژگونی خودرو است که آن نیز به دلیل خستگی، تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین عدم توجه به جلو، صحبت با تلفن همراه، صحبت با سرنشسنیان خودرو و خوردن و آشامیدن گزارش شده است.

وی با بیان اینکه عدد 40 درصد رقم بالایی است، گفت: مابقی علل تصادفات در جاده های دو طرفه به دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز و در قالب تصادفات رخ به رخ بوده است.

رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی به رانندگان توصیه کرد در طول سفر سرعت مطمئنه و فاصله طولی خودروی خود را با خودروهای دیگر رعایت کرده و در صورت خستگی از رانندگی پرهیز کنند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است. 
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان