تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶

پیام رهبر انقلاب به طاهره قیومی (تصویر)

دقایقی پیش مطلع شدیم مقام معظم رهبری در پیامی که از طریق دفتر ایشان به طاهره قیومی رئیس سابق مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور رسید، فرموده اند: توصیه می کنم صبر و تحل کنید، انسان با صبر و تحمل زیان نمی بیند.
رویداد۲۴طاهره قیومی، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از پیام دلجویی مقام معظم رهبری برای ایشان خبر داد.

طاهره قیومی پس از حدود 4 سال حضور در دفتر رئیس جمهور در سمت ریاست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و در پایان دولت یازدهم به اتهام ارتباط با کانال های خبری ضد نطام مدتی در بازداشت به سر برد. 

او پس از مدتی با اثبات بی گناهی خود از بازداشت آزاد شد ولی به دلایلی از سمت قبلی خود کنار گذاشته شد. اما موضوعی که در این بین مورد توجه بود، عدم توجه ارگان های مرتبط در دلجویی و اعلام بی گناهی وی در این مدت بود که سبب شد تا شرایط کاری و ادامه فعالیت های اجتماعی برای قیومی سخت و دشوار گردد.

پیش از این و در همین راستا، قیومی با انتشار عکسی از هدیه فردی خبر داد که یک تسبیح متبرک به دستان رهبری جهت طلب حلالیت برای خطای بزرگ و جبران ناپذیر همکارانشان برای وی و مادرش آورده بودند.

پس از آن نیز موضوع اظهار نظر عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در خصوص این قبیل رفتارهای سازمان های مرتبط خبر ساز شد که  واکنش علوی وزیر اطلاعات و طلب حلالیت وی را به همراه داشت.

امروز و در دقایقی پیش مطلع شدیم مقام معظم رهبری در پیامی که از طریق دفتر ایشان به طاهره قیومی رئیس سابق مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور رسید، فرموده اند: توصیه می کنم صبر و تحل کنید، انسان با صبر و تحمل زیان نمی بیند.

این موضوع و ورود رهبری به این مسئله می تواند موید تکریم شخصیت و انسانیتی باشد که انتظار آن از مسئولانی می رود که با مشخص شدن بی گناهی مضنونین به اتهامات نسبت به دلجویی و طلب حلالیت اقدامات لازم را بجا آورند.

قیومی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقا جان؛ پیغام پر از مهر شما دقایقی پیش از دفتر حضرتعالی به من حقیر رسید ؛فرمودید :توصیه میکنم صبر و تحمل کنید ؛انسان با صبر و تحمل زیان نمیبیند.
اقا جان سرباز شما صبوری میکند ، ان روز نخواهد امد که نامردمی ها مرا از مسیر ولایت و حق دور کند ... پ ن: بعد از تماس دفتر اقا؛ با نظر دخترم ؛موضوع رو با عکس انتخابی خود نرگس؛ اینجا برایتان نقل کردم ؛ امیدوارم خداوند در این مسیر سخت یاریم کند و صبر و تحمل مرا بیش از اینها ...» 

پیام رهبر انقلاب به طاهره قیومی

منبع: تدبیر24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان