تاریخ انتشار: ۰۷:۲۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
مدیرکل میراث فرهنگی تهران اعلام کرد:

دستور پلمپ فروشنده تور کنسرت غیرمجاز در ترکیه

رویداد24-مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران گفت: نامه پلمپ یک آژانس مسافرتی که به فروش تور کنسرت خارج از شئونات اسلامی اقدام کرده بود به پلیس اماکن ارسال شد.

 «رجبعلی خسروآبادی» درباره تخلف این دفتر خدمات مسافرتی توضیح داد: آژانس «ستاره طلایی کهربا» بهمن سال گذشته به دلیل تخلف و عدم جلب رضایت شاکیان، در کمیسیون رسیدگی به شکایات استان تهران لغو مجوز شد، اما این بار دستور پلمپ آن به دلیل تبلیغ و فروش تور کنسرتی خارج از شئونات اخلاقی و اسلامی در اینستاگرام به پلیس اماکن ارسال شد.

این آژانس مسافرتی دو تور مجزا به انگیزه برگزاری کنسرتی از خواننده‌ای ایرانی در استانبول به فروش گذاشته، در حالی که مجوز آن قبلا لغو شده و آژانس به فروش تور مجاز نیست؛ با این حال برای تبلیغ تور این کنسرت شماره تلفنی را اعلام کرده که از طریق آن امکان برقراری تماس وجود دارد و فروش تور بدون هیچ مانعی انجام می‌شود.

خسروآبادی از شهروندان درخواست کرد، هشدارهای پلیس فتا در استفاده از شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرند و از خرید تورهای معرفی شده در فضای مجازی تا حصول اطمینان از مجوز فعالیت آژانس مسافرتی خوداری کنند.

وی بیان کرد: افراد سودجو و فرصت‌طلب به دنبال افزایش تقاضای سفر در نوروز با ترفندهایی نظیر وعده‌های دروغی، تصاویر غیرواقعی و قیمت پایین از خدمات سفر، مسافران را در دام خود گرفتار می‌کنند.

خسروآبادی گفت: دفاتر مسافرتی غیر مجاز با مشکلات عدیده‌ای که برای هموطنان در خارج از کشور به وجود می‌آورند، آسیب‌های روحی و اجتماعی جبران ناپذیری را به این افراد وارد می‌کنند که با این شرایط، پیشنهاد بازنگری در قانون برخورد با افراد سودجو در صنعت گردشگری برای افزایش اهرم‌های نظارتی به دستگاه قضایی باید ارسال شود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان