تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶

جنایت زنده مقابل دوربین+عکس

زن آمریکایی که نامزد خود را در ویدئویی زنده در یوتیوپ با شلیک گلوله به قتل رسانده بود وقتی ازسوی پلیس دستگیر شد ادعا کرد که همه چیزبه طوراتفاقی رخ داده است.

رویداد۲۴-زن آمریکایی که نامزد خود را در ویدئویی زنده در یوتیوپ با شلیک گلوله به قتل رسانده بود وقتی ازسوی پلیس دستگیر شد ادعا کرد که همه چیزبه طوراتفاقی رخ داده است. متهم – مونالیزا پرز- 20 ساله که اهل  ایالت مینه سوتای آمریکاست از لحظه شلیک خود به صورت زنده فیلم گرفته و همزمان در یوتیوپ منتشر کرده است.

به گفته این زن ،قتل نامزدش تنها یک تصادف و ساخت کلیپی برای جذب فالوور  در فضای مجازی بوده که تبدیل به قتلی فراموش نشدنی شده است.

«مونالیزا» در این باره گفت:« نامزدم – پدرو روئیس- از من خواست تا اسلحه را در مقابل قفسه سینه اش قرار دهم و طوری وانمود کنم که می خواهم او را بکشم. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و پدرو با شلیک گلوله به قفسه سینه اش کشته شد.»

سخنگوی پلیس نیز اعلام کرد: قربانی ماجرا جوانی پر هیجان بوده که مدام دست به کارهای خطرناک می زده است. عمه قربانی نیز به پلیس گفته که برادر زاده اش همواره پسری شیطان بوده که چندین بار از سقف خانه به درون استخر پریده و همه را وحشت زده کرده است و همواره کارهای غیر عادی انجام می داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان