تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

نوبخت:پرداخت حقوق اسفند کارمندان از فردا

رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به اینکه از فردا 15 اسفند پرداخت حقوق و دستمزد اسفندماه کارمندان آغاز می‌شود همچنین گفت: دولت تلاش خود را برای تسهیل در امور تبلیغ و صدور مجوز به کار می گیرد.

رویداد۲۴-رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به اینکه از فردا 15 اسفند پرداخت حقوق و دستمزد اسفندماه کارمندان آغاز می‌شود همچنین گفت: دولت تلاش خود را برای تسهیل در امور تبلیغ و صدور مجوز به کار می گیرد.

محمدباقر نوبخت عصر امروز دوشنبه طی سخنانی در سومین جشنواره تبلیغات ایران که در دانشگاه تربیت مدرس برگزارشد گفت: در طول مسیر که به این مراسم می آمدم مشاهده کردم رونق بازار خوب بود و امیدوارم نگاه مردم به کالاها از روی حسرت نبوده و برای انتخاب باشد. از فردا پرداخت حقوق و دستمزدها و تخصیص اعتبار طرح های عمرانی آغاز می‌شود.

معاون رئیس جمهوری افزود: در سند چشم انداز افق ١٤٠٤ پیش بینی کردیم که ایران از نظر توسعه در جایگاه نخست در منطقه قرار بگیرد البته این هدف بزرگی است که ما تعریف کردیم اما این موضوع نه به عنوان انتخاب برای هدف بلکه باتوجه به ظرفیت کشور یک الزام است.

نوبخت اظهار کرد: با توجه به ظرفیت کشور و مصادیقی که وجود دارد این سوال مطرح می شود که آیا جایگاه توسعه یافتگی در کشور وجود دارد یا خیر؟ پاسخ این است که در این زمینه باید به ظرفیت ملی توجه و شرایطی فراهم کرد که این ظرفیت ها در جامعه تبیین شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: تبلیغات بجای اینکه معرف کالا باشد باید به عنوان ابزاری برای تبیین ظرفیت ملی به کار گرفته شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، ادامه داد: باید از مسیر تبلیغات برای تبیین ظرفیت ملی استفاده کرد همچنین دولت تبلیغات را از این نظر که ظرفیت ملی را برای توسعه به کارمی گیرد، ارج مینهد.

نوبخت خاطرنشان کرد: دولت تلاش خود را برای تسهیل در امور تبلیغ و صدور مجوز به کار می گیرد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان