تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵

تظاهرات بحرینی‌ها برای آزادی زندانیان سیاسی

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات گسترده‌ در منطقه "الدراز" بار دیگر بر خواسته‌های خود مبنی بر آزادی دبیرکل جمعیت الوفاق و دیگر زندانیان سیاسی تاکید کردند.

رویداد24-مردم بحرین با برگزاری تظاهرات گسترده‌ در منطقه "الدراز" بار دیگر بر خواسته‌های خود مبنی بر آزادی دبیرکل جمعیت الوفاق و دیگر زندانیان سیاسی تاکید کردند.

به گزارش رویداد24، شرکت کنندگان در این تظاهرات درخواست خود را برای آزادی بازداشت‌شدگان سیاسی در زندان‌های نظام بحرین از آغاز انقلاب در این کشور مطرح کردند.

تظاهرکنندگان در شهر شیعه نشین الدراز در شمال غرب بحرین با حمل پرچم‌های این کشور و تصاویر شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که در زندان‌های نظام در حبس به سر می‌برد، آزادی وی را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی علیه بازداشت سیاسی سرداده و خواهان آزادی هرچه سریع‌تر زندانیان شدند و دستگاه قضایی بحرین را که حکم‌های خودکامانه‌ای را علیه انقلابیون صادر می‌کند، محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات بر ادامه تحرکات انقلابی تا زمان تحقق اهداف انقلاب تاکید کردند. این تظاهرات به درخواست ائتلاف "جوانان انقلاب 14 فوریه" برگزار شد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان