تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۷

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان البرز از خدمات بانک شهر در تعطیلات نوروز

امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز از خدمات رسانی مناسب بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کردند.
رویداد۲۴- امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز از خدمات رسانی مناسب بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در دیدار با رئیس سرپرستی منطقه 5 این بانک، با اشاره به اهمیت ارایه خدمات بانکی کامل و به روز ، به مسافران و گردشگران نوروزی ،تاکید کردند:کارکنان بانک شهر در روزهای پایانی سال گذشته و همچنین تعطیلات ابتدای سال با تمام توان به شهروندان خدمات رسانی کرده و  بحمدلله خوش درخشیدند.

ایشان در ادامه افزودند:خدمت به مردم یکی از توفیقات بزرگ است که خداوند متعال نصیب افراد و سازمان های خدمت رسان می کند و امیدواریم کارکنان و مدیران بانک شهر شکرگزار این توفیق خداوند باشند.

امام جمعه شهر کرج با بیان اینکه اقدامات بانک شهر در تعطیلات سال جدید موجب تسهیل در دریافت خدمات بانکی  به شهروندان شد، افزودند: توجه به نیاز مشتریان از ویژگی های مهم این بانک است.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با اشاره به تبلیغات بسیار خوب و تاثیرگذار بانک شهر، تصریح کردند:تلاش‌ها برای افزایش رضایتمندی هموطنان و مشتریان شبکه بانکی می بایست با جدیت و برنامه ریزی گسترده ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با تاکید بر اینکه توجه به ظرفیت های جوانان، نیاز امروز کشور برای حل مشکلات است، گفتند: استفاده از توان جوانان و فکر خلاق آنان در ارایه خدمات بانکی به مشتریان از سوی بانک شهر، جای قدردانی دارد.
نظرات شما
پیشخوان