تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
عبور از شرق قاره؛

نگاهی به مسیر قهرمانی ایران در آسیا

تیم ملی جمعه شب با قرعه خود در جام ملتهای آسیا آشنا شد.
رویداد۲۴ عراق، ویتنام و یمن حریفان ایران در مرحله گروهی‌‎اند که گروه آسانی برای تیم ملی تشکیل خواهند داد. ایران در واقع در مرحله گروهی با یکی از بهترین قرعه‌ها روبرو شده است و می تواند بدون دردسر خاصی صعود کند.

بازی با عراق محک جدی ایران در مرحله گروهی خواهد بود. ایران پس از صعود وارد مسیر اصلی خود برای قهرمانی می شود. اتفاقی که ۴۳ سال است انتظارش را می کشد.

بازی یک هشتم نهایی

ایران در صورت اول شدن در گروه خود در مرحله یک هشتم نهایی با یکی از تیم های سوم B/E/F بازی خواهد کرد.

در این دوره ۲۴ تیم در جام ملتها حاضرند و تیم های سوم هم شانس صعود خواهند داشت. اینکه پیش‌بینی کنیم چه تیمی حریف ایران خواهد بود چندان آسان نیست. برخلاف تصور بازی ایران می‌تواند زنگ تفریح نباشد. احتمال سوم شدن اردن، کره شمالی و عمان در این سه گروه وجود دارد. به نظر می رسد حریف ایران، تیم متوسطی خواهد بود. این در حالی است که برخی سرگروه ها با حریف آسان‌تری روبرو خواهند شد.

بازی یک چهارم نهایی

بازی دوم ایران در مرحله حذفی سخت تر خواهد بود. ایران احتمالا با چین بازی خواهد کرد. تیم ملی باید مراقب باشد که غافلگیر نشود.

بازی نیمه نهایی

دیدار قبل از فینال ایران یک بازی سخت خواهد بود، اگر شگفتی عجیبی رخ ندهد ژاپن یا استرالیا حریف احتمالی ایران خواهد بود.

فینال

در آن سوی جدول شانس کره جنوبی و عربستان برای فینالیست شدن بیشتر است. این مسیر نشان می دهد ایران برای فینالیست شدن باید چین و ژاپن را شکست دهد و در فینال هم کره جنوبی حریف احتمالی تیم ملی است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان