تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
راکعی خبر داد؛

برگزاری دومین کنگره جمعیت زنان مسلمان نو اندیش

دومین کنگره جمعیت زنان مسلمان نو اندیش، داخلی و محدود به اعضاست و در کنار بررسی و تصویب اساسنامه انطباق داده شده، بیشتر به مسائل داخلی جمعیت و گفتگوی رو در رو با نمایندگان جمعیت و ارکان مرکزی اختصاص پیدا خواهد کرد.
رویداد۲۴ دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نو اندیش گفت: با توجه به زمان تعیین شده برای تطبیق اساسنامه جمعیت با قانون جدید احزاب،موضوع اصلی این کنگره تطبیق اساسنامه است که در شورای مرکزی انجام شده و با نظر خواهی از اعضا جمعیت در سراسر کشور در نظر داریم،این پیشنهادها را طبق اساسنامه جمعیت به تصویب کنگره برسانیم.

فاطمه راکعی افزود،این کنگره داخلی و محدود به اعضاست و در کنار بررسی و تصویب اساسنامه انطباق داده شده،بیشتر به مسائل داخلی جمعیت و گفتگوی رو در رو با نمایندگان جمعیت و ارکان مرکزی اختصاص پیدا خواهد کرد.

دبیر کل جمعیت زنان در پایان تاکید کرد،کنگره اصلی این تشکل در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد که در آن با پایان بافتن دوره عضویت شورای مرکزی و دبیر کل،باید نسبت به برگزاری انتخابات و انتخاب اعضا ی شورای مرکزی برای دو سال بعد مبادرت کنیم.

به گزارش رویداد۲۴، جمعی از اعضای شورای مرکزی این حزب روز گذشته با سیدمحمد خاتمی دیدار و تبادل نظر کرده بودند که تصاویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان