تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

تلاش شبکه های اجتماعی برای حفظ کاربران نگران

بسیاری از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی آمریکایی که نگران از دست دادن کاربران خود به علت بی توجهی به امنیت و حفظ حریم شخصی آنها هستند، تغییراتی در عملکرد خود انجام داده اند.

رویداد۲۴-بسیاری از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی آمریکایی که نگران از دست دادن کاربران خود به علت بی توجهی به امنیت و حفظ حریم شخصی آنها هستند، تغییراتی در عملکرد خود انجام داده اند.مایکروسافت، توئیتر و لینکدین از جمله این شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی هستند که با هدف حفظ کاربران خود سیاست هایشان در حوزه حریم شخصی را در دو ماه اخیر تغییر داده اند.

پس از انتقال بدون اجازه اطلاعات بیش از ۸۰ میلیون کاربر فیس بوک به شرکت کمبریج آنالیتیکس برای بررسی میزان محبوبیت دونالد ترامپ در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا ، اعتماد به شبکه های اجتماعی آمریکایی به شدت کاهش یافته و کاربران بیم دارند باز هم چنین حوادثی رخ دهد.

برخی مدیران این شبکه های اجتماعی برای بازگرداندن اعتماد و بهبود این وضعیت متزلزل سیاست های حریم شخصی خود را تغییر داده اند، اما نکته جالب این است که درصد بسیار کمی از کاربران از این تغییرات مطلع می شوند.

بررسی ها نشان می دهد به طور متوسط تنها ۱۷ درصد از کاربران شبکه های اجتماعی بخش سیاست های حریم شخصی سایت شرکت های فناوری بزرگ و شبکه های اجتماعی شناخته شده آمریکایی را مطالعه می کنند و از تغییرات آنها مطلع می شوند.

تحقیقات موسسه اکامی نشان می دهد که اکثریت قاطع کاربران ایمیل هایی که توسط این شرکت ها و شبکه های اجتماعی در این زمینه برایشان ارسال می شود را مطالعه نمی کنند. لذا این مجموعه ها باید برای جلب اعتماد از دست رفته کاربران از روش های موثرتر و عینی تری بهره بگیرند؛ به خصوص که این وضعیت درآمدهای کلان آنها از محل نمایش تبلیغات آنلاین را تهدید می کند.

 

 

 

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان