تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
تلویزیون آینده‌پژوهی می‌کند؛

مسئولیت جدید لاریجانی در صدا و سیما!

حمید پارسانیا، جواد لاریجانی، محمدمهدی طهرانچی و عماد افروغ اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه چهار سیما را تشکیل می‌دهند.
رویداد۲۴  با حکم مرتضی میرباقری معاون رییس سازمان در امور سیما و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت خبرگان و کارشناسان برای عمق‌بخشی به فرآیند تصمیم‌سازی شبکه‌های سیما، شورای اندیشه‌ورزی شبکه‌ ها تعیین شده‌اند.

بنا بر این حکم حجت الاسلام حمید پارسانیا، جواد لاریجانی، محمدمهدی طهرانچی و عماد افروغ اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه چهار سیما را تشکیل می‌دهند.

در حکم معاون سیما، به آینده‌پژوهی و پیشنهاد مسیر آتی شبکه با توجه به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه آن، پیشنهاد محورهای برنامه‌سازی در مناسبت‌های مذهبی و ملی ذیل گفتمان ابلاغی معاونت سیما و پیشنهاد ایده‌های نو و خلاقانه برنامه‌سازی اعم از محتوایی و ساختاری به‌ منظور ارتقای جذابیت و اثرگذاری برنامه‌ها اشاره شده است.

تحلیل و بررسی گزارش‌های نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد مراجع درون و برون سازمانی، بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها به‌ ویژه برنامه‌های شاخص و پرمخاطب شبکه از نکات دیگری است که معاون سیما بر آن تأکید داشته است.

میرباقری در این حکم به پیشنهاد راهکارهای افزایش بهره‌گیری شبکه‌ها از ظرفیت‌های رسانه‌های نوین و فضای مجازی اشاره کرده است و خواستار افزایش همکاری و هماهنگی برای تحقق مأموریت‌ها شد.

 پیش از این و در زمان تشکیل شوراهای اندیشه ورزی در شبکه های سیما در شهریور ۹۶ شورای اندیشه ورزی شبکه چهار نیز شکل گرفته بود که شامل پرویز فارسیجانی، سارا سلیمی نمین، محمود شیخ زین الدین، مسعود ابوطالبی و رحمان سیفی آزاد می شد و حالا بعد از یک سال شورای اندیشه ورزی شبکه چهار تغییر کرده است.
نظرات شما
پیشخوان