تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

تصاویر بدون پوشش سوزوکی جیمنی 2019 لو رفت!

رندرها و پروتوتایپ‌هایی را که تلاش داشتند معمای نسل جدید سوزوکی جیمنی را حل کنند فراموش کنید زیرا این شاسی‌بلند کوچک به تازگی بدون هیچ‌گونه پوشش استتاری دیده شده است.
تصاویر بدون پوشش سوزوکی جیمنی 2019 لو رفت!

رویداد۲۴چندین دستگاه از این خودرو که رنگ‌های گوناگونی داشته‌اند در کارخانه سوزوکی مشاهده شده و به نظر می‌رسد این خودروها آماده انتقال به نمایندگی‌های سوزوکی در سراسر جهان هستند.

زیر طراحی جعبه‌ای جیمنی جدید یک شاسی سنتی نردبانی قرار دارد که به همراه سیستم قوای محرکه جدید می‌تواند از این خودرو یک آفرودر کاملاً توانا بسازد.

در کل نسل جدید جیمنی طراحی ظاهری آشنایی دارد. شاید برخی افراد آن را طراحی رترو بدانند که البته همین‌گونه هم هست. ما همچنین می‌توانیم بگوییم نسل جدید این خودرو شباهت‌هایی با نسل قبلی داشته و همچنین نیم‌نگاهی هم به مرسدس G کلاس و جیپ رنگید داشته است.

ظاهر این خودرو عجیب و در عین حال خشن بوده و قطعاً به مذاق طرفداران خوش خواهد آمد هرچند به نظر نمی‌رسد چنین طراحی ساختارشکنی نهایتاً باعث شود سوزوکی در امر فروش بسیار موفق ظاهر شود.

انتظار می‌رود نسل جدید سوزوکی جیمنی دارای برخی تکنولوژی‌های ترمز نیمه خودکار و همچنین چراغ‌های جلوی LED باشد.

کابین این خودرو در عین حال که کاربردی طراحی شده اما دارای برخی ویژگی‌های مدرن همچون سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی است که درست مشابه نمونه بکار رفته در مدل سوئیفت می‌باشد.

تصاویر کابین این خودرو همچنین نشان دهنده سیستم تهویه مطبوع، فرمان چندکاره، گیربکس خودکار و… است. برخی دکمه‌های بسیار بزرگ نیز بکار رفته‌اند که احتمالاً به خاطر کاربری راحت حتی با پوشیدن دستکش طراحی شده‌اند.

انتظار می‌رود نسخه پایه این خودرو از پیشرانه 1.2 لیتری تنفس طبیعی استفاده کند و در برخی بازارها نیز پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربوی بوستر جت ارائه شود. گفته شده خروجی پیشرانه توربو حدود 110 اسب بخار و گشتاور آن نیز 170 نیوتون متر خواهد بود.

با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد نسل جدید سوزوکی جیمنی 2019 را زودتر از انتظارات خواهیم‌دید و معرفی جهانی آن به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی توکیو رخ می‌دهد. فروش جیمنی جدید پیش از پایان سال شروع می‌شود و در سه ماهه اول سال آتی نیز این خودرو را در بازارهای جهانی خواهیم دید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سوزوکی ، جیمنی2019 ، suzuki ، jimny2019
نظرات شما
پیشخوان