تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

پنجاه و هفتمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار منتشر شد

پنجاه و هفتمین شماره دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» منتشر شد. در این شماره مسائلی از قبیل اهمیت کنترل بازار ارز و حمایت از کالای ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است.
رویداد۲۴ در این شماره دوهفته نامه آیت ماندگار، تعدادی از نمایندگان مجلس به بررسی لوازم کنترل بازار ارز و همچنین نیاز به فکر اساسی در این راستا پرداخته‌اند. آسیب‌شناسی یک ناهنجاری با عنوان «بختکِ طلاق بر جان مردم» موضوع دیگری است که مورد توجه قرار گرفته است.

«حمایت از کالای ایرانی ضرورت حیاتی برای کشور»، «دلیل توهین به رییس جمهور چیست؟»، «اعتراض به ناعدالتی؛ قیام گرسنگان در مغرب»، «ناآرامی‌های اردن؛ نیشتر تنبیه یا خنجر خیانت»، «اعتماد نیاز دولت و ملت» و «جامعه مدنی در توسعه پایدار»، مطالبی دیگر در این شماره از نشریه هستند.

«نتانیاهو؛ گرفتار در پیله خودبافته»، «آموزش با ما چه می‌کند؟»، «کمدی به مثابه سرگرمی»، «پتانسیل‌های اقتصادی را دریابیم» و «قیام پانزدهم خرداد» از دیگر یادداشت‌ها و تحلیل‌های این شماره آیت ماندگار است.

یادآور می‎شود دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی، نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.


پنجاه و هفتمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار منتشر شد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان