تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ساعت ویژه پورشه برای گرامیداشت 70 سالگی

هفتاد سال زمان بسیار زیادی است و قطعاً باید آن را گرامی داشت؛ و به همین دلیل است که بخش پورشه دیزاین برنامه ویژه‌ای برای پربارتر کردن کلکسیون ارزشمند خود تدارک دیده است.
ساعت ویژه پورشه برای گرامی‌داشت 70 سالگی

رویداد۲۴ پورشه دیزاین ساعت جدیدی با نام 1919 Daytimer 70Y اسپورت کار لیمیتد ادیشن را معرفی کرده است. در طراحی این ساعت از عناصر طراحی پورشه 356 و به‌طور مشخص پشت آمپرهای این خودرو الهام گرفته شده است.


این ساعت دارای ساختار تیتانیومی 2 میلی‌متری است که از طرح تیتانیوم مشکی مات برخوردار بوده و تا 10 اتمسفر در برابر آب مقاوم است. داخل این ساعت تنظیمات اتوماتیک سوئیسی با 38 ساعت نیروی ذخیره قرار دارد. نشانگرهای ساعت مورد بحث مشکی بوده و دارای نیمرخ پورشه 356 بوده و سال 1948 را گرامی می‌دارد. بند ساعت سفید رنگ بوده و نشانگرها از نوع سرامیکی هستند. روی ساختار ساعت لوگوی 70 سالگی حک شده است.



ساعت ویژه پورشه برای گرامی‌داشت 70 سالگی

اگر خواهان این ساعت هستید بهتر است عجله کنید زیرا پورشه تنها 1948 نمونه از آن را به یاد سال تأسیس کمپانی خواهد ساخت. هر ساعت قیمت 2948 یورویی داشته و از طریق 130 فروشگاه پورشه دیزاین در سراسر جهان و همچنین از نمایندگی‌های پورشه می‌توان آن را سفارش داد؛ اما اگر فرصت خرید این ساعت را از دست دادید می‌توانید از 13 نسخه دیگر کلکسیون 1919 پورشه یکی را انتخاب کنید.

برچسب ها: پورشه ، گرامیداشت
نظرات شما
پیشخوان