تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
حضرتی:

جبهه پایداری به دنبال استیضاح روحانی بود/ پیشنهاد جایگزینی عبدالله نوری به جای عارف مطرح شده است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص تغییرات در تیم اقتصادی دولت گفت: تیم اقتصادی در دولت نقطه اصلی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی است که باید پویاتر و شاداب‌تر از گذشته باشد.
رویداد۲۴الیاس حضرتی درباره این که مطرح می‌شود طرح استیضاح رئیس‌جمهور را اصلاح‌طلبان کلید زدند نه جریان تندرو و مخالف دولت، گفت: اصلاح‌طلبان به هیچ عنوان دنبال استیضاح رئیس‌جمهور نیستند آنان همیشه در تمامی مراحل پشتیبان ایشان بودند، از روزی که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد تا روزی که عنوان منتخب مردم را به دست آورد مورد حمایت کل این جریان بوده است.
 
وی ادامه داد: در این شرایط سخت باید از رئیس‌جمهور حمایت کنیم.
 
نماینده مردم تهران با اشاره به انتقاداتی که این روزها به تیم دولت می‌شود، گفت: البته این حمایت به معنی این نیست که ما ضعف‌ها و بعضا عمکلرد ضعیف را نمی‌بینیم، به هر حال انتقاداتی وجود دارد اما این انتقادات موجب نمی‌شود از موضع خود عقب‌نشینی کنیم.
 
نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان دنبال استیضاح رئیس‌جمهور نیستند، خاطرنشان کرد: یک تعداد تندرو که عضو جبهه پایداری بودند، استیضاح رئیس‌جمهور را مطرح کردند و به دنبال این داستان بودند که آن‌ها هم دیگر پیگیر نیستند.
 
او در خصوص مطرح شدن نام عبدالله نوری و جایگزینی او به جای محمدرضا عارف در رأس جریان اصلاح‌طلبان گفت: این هم پیشنهادی بود که مطرح شد و در فضای اصلاح‌طلبی این امر به منزله تصویب نهایی نیست، به منزله عبور از فرد هم نیست.
 
قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: در جریان اصلاحات همه افراد آزاد هستند که پیشنهادهای خود را مطرح کنند، به تعداد اصلاح‌طلبانی که وجود دارد پیشنهاد هم وجود دارد و این از ویژگی‌های جریان اصلاحات است.
 
او در خصوص ترمیم تیم اقتصادی دولت و اینکه چه کسانی باید حذف یا اضافه شوند، بیان کرد: نمی‌توانم بگویم چه کسانی باید حذف یا اضافه شوند اما آن چیزی که مشخص است، باید تیم اقتصادی دولت تغییر رویه دهد.
 
حضرتی در پاسخ به این سؤال که تیم جدید اقتصادی دولت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت:  به هر حال این تیم نقطه اصلی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی  در دولت است؛ قطعا باید نسبت به ۴ و ۵ سال گذشته تغییر رویه دهد. تیم جدید باید پویاتر و شاداب‌تر از گذشته باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان