تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

اصرارهای نکونام بالاخره نتیجه داد

تیم فوتبال نساجی مازندران روز آینده از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان سبزپوشان ذوب آهن است تا پس از 24 سال بار دیگر در بالاترین سطح فوتبال کشور میزبانی کند.
اصرارهای نکونام بالاخره نتیجه داد


رویداد۲۴ باشگاه فوتبال نساجی مازندران بازیهای خانگی خود را از زمان تأسیس در سال ۱۳۳۸ تاکنون در ورزشگاه وطنی  میزبانی می‌کند. البته پیش از انقلاب اسلامی نام این ورزشگاه شهنا بوده و کارکنان نساجی قائمشهر در این زمین فوتبال بازی می کردند.


ورزشگاه وطنی یادآور اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری برای یکی از قدیمی ترین تیم های شمال کشور به شمار می رود و در سالهای نه چندان دور تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه به میدان رفته اند و مسابقات سختی را پشت سر گذاشته اند.


اردیبهشت ماه سال 97 در نهایت پس از 24 سال تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته پایانی و با سرمربیگری جواد نکونام موفق شد جواز صعود به رقابت های لیگ برتر را کسب کند؛ آخرین مرتبه ای که آنها در بالاترین سطح فوتبال کشور بازی می کردند، نام رقابت‌های فوتبال ایران در بالاترین سطح، لیگ آزادگان بود و در واقع آنها اولین حضور خود را در لیگ برتر که وارد هجدهمین دوره خود می شود، با میزبانی برابر ذوب آهن آغاز می کنند.


تا همین دیروز البته به دلیل بازسازی ورزشگاه وطنی مشخص نبود که آیا نساجی می تواند در این ورزشگاه مقابل ذوب آهن صف آرایی کند یا خیر؛ اما اصرار جواد نکونام به بازی در ورزشگاه خانگی که بی شک با حضور پرشمار و پرشور مازندرانی ها همراه خواهد بود، انرژی مضاعفی به قرمزپوشان نساجی برای کسب اولین پیروزی در تاریخ لیگ برتر خواهد داد.
فوتبال همیشه با حضور هواداران معنا پیدا می کند و روز آینده هم بی شک یکی از بازی های جذاب لیگ هجدهم در روز افتتاحیه مصاف نساجی و ذوب آهن خواهد بود که با حضور هواداران پرشور مازندرانی جذابیت دو چندانی پیدا خواهد کرد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان